Lite plass allerede?

frkmama

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Er 28+5 og kjenner mindre liv enn tidligere. Kjenner jo liv men lite tydelige spark.. Kjennes ut som om det er trangt inni der allerede?? Gigababy kanskje... Andre som også har d sånn?

Begynner å bli trangt her også. Blir stadig mer dytting og åling istedenfor spark :p Er 29 uker idag.

Begynner å bli trangt her også. Blir stadig mer dytting og åling istedenfor spark :p Er 29 uker idag.
Kan være at baby sparker mot morkaken også i den stillingen som han/hun ligger i og da virker det som det er mindre liv enn det egentlig er.

Her spinner prinsessa rundt enda 26+4 og sparker her og der men de dagene hun er stille så bruker jeg å legge meg til rette og be om oppmerksomhet ved å dytte litt rundt og kjenne på hvor hun ligger ❤️ Finner henne da som regel i seteleie med rompa mot magen min og beina mer plassert mot morkaken bak :)

Jeg er også 28-noe nå, og kjenner at bevegelsene kjennes annerledes ut. Det er ikke mindre bevegelse vil jeg si, men det føles annerledes. Sparkene jeg kjenner er betydelig hardere, og i tillegg kjenner jeg det veldig når babyen snur og vender på seg i magen. Syns det er nesten litt ailien-aktig når jeg kan kjenne konturene av et hode eller en fot på magen :)

30 uker nå, og her begynner det å bli trangt. Hele magen vrir seg når hun flytter på seg:)

30+4 nå og merker virkelig det er trangere! Det gjør faktisk litt vondt når han begynner å snu seg rundt. Samboer skvatt skikkelig til i går da han kjente baby snu seg for nå kjenner vi bevegelsene så utrolig mye bedre enn for bare en liten uke siden..

Back
Topp