Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sniker, hadde det sånn jeg også. Nå er jeg 17+0 og føler jeg endelig har fått matlysten tilbake igjen, og klarer nesten å spise like store porsjoner som før. Å spise lite og ofte er jo et klassisk tips, men er jo ikke bare-bare. Ville tatt det opp med jordmor / lege hvis du er bekymret, men som regel går det fint. Babyen tar alt den trenger fra deg, og det er jo ikke så mye nå i starten.
Jeg er selv undervektig og sliter med å spise fra før, så var bekymret i begynnelsen, men blodprøver har vist at jeg har klart å få i meg det jeg trenger, og baby vokser som den skal (har hatt 3 UL) Jeg gikk litt opp i vekt (typ 2 kg) helt i begynnelsen, men sakte gått ned igjen helt til denne uka, da gikk jeg opp nærmere 1 kg. Håper det har snudd nå som kvalmen nesten er borte og appetitten er tilbake igjen
Håper det ikke varer like lenge for deg, men kanskje vær obs på at det kan fortsette ut 1. trimester