Lite matlyst!

Angelise

Elsker forumet
Er det flere?
Jeg har en del kg for mye, så har nok å ta av sånt sett. Når jeg først spiser skal det ingenting før jeg føler jeg har murstein i magen!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er matlei ja, føler meg stinn i magen stort sett hele dagen.
Kjenner jeg blir skjelven og kommer på reserven om det går for lang tid mellom måltidene.
Forrige gang kunne jeg spise masse hele dagen. Kan jo snu seg, men heller moderat spising enn å legge på seg 26 kilo som sist

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg la på meg 9kg sist, og håper ikke det blir høyere da jeg virkelig ikke trenger det.
Til nå i dag har jeg bare spist 2 rundstk, og 2 plommer. Vet jeg burde spise mer men klarer ikke/orker ikke!
Hvor ofte er du flink til å få i deg mat?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Prøv å spis småe og oftere porsjoner. Omså bare en halv brødskive/knekkebrød.
Og dere som ikke får i dere nok mat, husk ihvertfall vitaminer for gravide

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ja ofte og lite. Sto opp halv ett idag ( MÅTTE hvile ut). En brødskive og ett knekkebrød kl ett. Da kl var fire var jeg allerede "på utur". Så må nok spise oftere. Jobber i bhg, så det blir nok ikke noe problem i ukedagene. Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøv å spis noe hver 3.time om du må;) bare litt så du ikke blir på utur som du sier;) med en gang du merker noe spis ett eller annet

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Så fort jeg er sulten eller mett kommer kvalmen sigende, så og spise lite og ofte er et must her hvertfall ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Back
Topp