Lite mat..

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Flere enn meg som sliter med matinntak ? Er ikke noe særlig kvalm lengere, og generelt god form. Men så fort jeg tenker på mat/blir sulten. Så blir jeg kvalm, og da klarer jeg ikke spise..

Jeg er kvalm hele døgnet.. Virkelig.. Sliter med å gå fra senga til toalettet noen ganger :( men jeg klarer å spise lyst horn med frø.. Å mens jeg spiser så dempet kvalmen seg litt.. Før den kommer tilbake sånn ti min etter jeg er ferdig med maten..

Så føler jeg bare sitter/ligger i sofaen og trykker i meg på horn, brekker meg , og spyr om ennannen..
Herlig liksom :p
Hvordan skal dette ende:o

Sliter vel heller med det motsatte. Jeg føler meg sulten hele tia. Går å har lyst på noe hele tia... Hvordan skal dette ende:O

Ja samme her, men presser i meg litt for det om. 8 dager siden jeg fant ut jeg er gravid og har gått ned to kg.. Men det gjør meg ingenting :) Gikk opp 40kg sist jeg var gravid som jeg sleit med å ta av igjen. Hehehhe

Blir kvalm med en gang jeg blir sulten jeg :/ litt vanskelig få i seg mat da. Sliter litt med det der å være sulten hele tiden og skulle spise så mye da jeg sleit med spiseforstyrrelser i mange år (fått begandling osv) og kjenner redsel for å legge på meg kommer krypende. Men skal heldigvis snart på første kontroll, så da kan vel de berolige meg litt /)

Jeg er kvalm hele døgnet.. Virkelig.. Sliter med å gå fra senga til toalettet noen ganger :( men jeg klarer å spise lyst horn med frø.. Å mens jeg spiser så dempet kvalmen seg litt.. Før den kommer tilbake sånn ti min etter jeg er ferdig med maten..

Så føler jeg bare sitter/ligger i sofaen og trykker i meg på horn, brekker meg , og spyr om ennannen..
Herlig liksom :p
Hvordan skal dette ende:o

Akkurat samme her + at jeg ikke klarer å se mat på hverken tv eller i virkeligheten. Kastet opp i kun 3 dager men kvalmen har vart snart 4 grusomme uker :(

Jeg vet akkuratt hvordan dere har det som ikke klarer å spise eller se mat. Må skifte kanal dersom det dukker opp mat på skjermen..
Igår fikk jeg i meg en banan, en pannekake og en joghurt! Woho! :sour:

Jeg klarer å se mat, men ikke tenke på å spise den.. så skal jeg ha mat, må jeg ikke tenke på hva jeg vil ha eller att jeg spiser. For da blir jeg kvalm

Flere enn meg som sliter med matinntak ? Er ikke noe særlig kvalm lengere, og generelt god form. Men så fort jeg tenker på mat/blir sulten. Så blir jeg kvalm, og da klarer jeg ikke spise..
Slik har eg det og! Kan og vere svolten og ikkje merke kvalmen før etter mat og under måltidet/etter måltidet, så blir eg så kvalm at eg ligger berre og brekkjer meg!

Back
Topp