Lite lurt

snika

Glad i forumet
Og bli gravid nå som mannen går igjennom et kosthold og trenings program for overvektige... har lyst på alt mulig for tiden, sån som nå har jeg lyst på lapper men den gang ei.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Får lure ideg usunne ting når han ikke er i nærheten da vettu ;)

Er vel ikke din feil at han går på diett.

Kos deg! Det er deg vel unt!

Så omtenksom du er mot mannen din som ikke gasser deg i allverdens godsaker:)
Er IKKE lett og slanke seg og holde en diett om di du har rundt deg viser null hensyn.

Er vel ikke din feil at han går på diett.

Kos deg! Det er deg vel unt!
Er da ikke min feil nei men er nod han gjør for vår familie så skulle da bare mangle at jeg viser han respekt med og ikke ha masse søt saker i hus og være den strke klippen for at han skal lykkes med målet han har satt seg. Er også et hopphold som vi bruker masse penger på så bare for at jeg er gravid og har lyst på noe er jeg ikke inntresert i å kaste alle de pengene ut av vinduet og i tilleg ødlegge motivasjonen til min kjære er like viktig for meg at ha klarer måle sitt.

Så omtenksom du er mot mannen din som ikke gasser deg i allverdens godsaker:)
Er IKKE lett og slanke seg og holde en diett om di du har rundt deg viser null hensyn.
Er akkuratt det, han fortjener at jeg er med og støtter han tar behovet overhånd får jeg gå på butikken å kjøpe no å spise på vie hjem eller noe. Men han er jo super søt for kom hjem me en pakke påske egg til meg han vet hvor glad jeg er i de :)

Det krever masse av mannen din og av deg! Du får ta noen besøk ut av huset så det blir lettere å støtte ham når du er hjemme :) Lykke til begge to!

Fantastisk at dere gjør dette sammen :-) Lykke til på veien :-)

Back
Topp