Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nesten det heheFår lure ideg usunne ting når han ikke er i nærheten da vettu![]()
Er da ikke min feil nei men er nod han gjør for vår familie så skulle da bare mangle at jeg viser han respekt med og ikke ha masse søt saker i hus og være den strke klippen for at han skal lykkes med målet han har satt seg. Er også et hopphold som vi bruker masse penger på så bare for at jeg er gravid og har lyst på noe er jeg ikke inntresert i å kaste alle de pengene ut av vinduet og i tilleg ødlegge motivasjonen til min kjære er like viktig for meg at ha klarer måle sitt.Er vel ikke din feil at han går på diett.
Kos deg! Det er deg vel unt!
Er akkuratt det, han fortjener at jeg er med og støtter han tar behovet overhånd får jeg gå på butikken å kjøpe no å spise på vie hjem eller noe. Men han er jo super søt for kom hjem me en pakke påske egg til meg han vet hvor glad jeg er i deSå omtenksom du er mot mannen din som ikke gasser deg i allverdens godsaker![]()
Er IKKE lett og slanke seg og holde en diett om di du har rundt deg viser null hensyn.