Lite liv...

Sistemann kommer i September :)

Sistemann kommer i September :)
Jeg har de siste 3 dagene kjent veldig lite liv. Mindre enn hva jeg gjorde før det. Nesten bare noe små dult.. Er det noen andre som har opplevd at det har dabbet litt av en periode? For så å ta seg oppatt igjen? Er 26 + 2 idag..

Uff, er alltid ekkel den følelsen :-/ jeg har også hatt slike perioder. Jeg har opplevd det spesielt dersom jeg har vært mye i aktivitet. Da kjenner jeg henne mindre.. Også har det noe å si hvordan hun ligger i magen. Av og til kjenner jeg sparkene mindre. Det aller beste er nok å rådføre deg med enten jordmor eller lege. Er det noen du kan ringe nå? Som regel er alt fint og normalt!
Det finnes jo og tips og triks for å få beibi i gang. Drikke kald saft eller dytte litt i mage? Og så ligge helt i ro på sofaen og bare kjenne på magen.
Jeg er 26 uker i dag.

Uff, er alltid ekkel den følelsen :-/ jeg har også hatt slike perioder. Jeg har opplevd det spesielt dersom jeg har vært mye i aktivitet. Da kjenner jeg henne mindre.. Også har det noe å si hvordan hun ligger i magen. Av og til kjenner jeg sparkene mindre. Det aller beste er nok å rådføre deg med enten jordmor eller lege. Er det noen du kan ringe nå? Som regel er alt fint og normalt!
Det finnes jo og tips og triks for å få beibi i gang. Drikke kald saft eller dytte litt i mage? Og så ligge helt i ro på sofaen og bare kjenne på magen.
Jeg er 26 uker i dag.

Takk for svar :)
Jeg har morkaken forann denne gangen, noe jeg ikke har hatt med de andre. Så det også skjermer nok mye. Hun reagerer lite på kald drikke :/ Men nå spiste jeg nettopp litt sjokolade, og la meg på sofaen helt i ro, å kjenner henne nå:) Skal ta det opp med jordmor :) Men veldig greit å høre om det er andre også som har hatt det sånn :)

Du kan ringe føden som overnevnt, om du kjenner lite liv. Dem tar deg inn Raskt :)

Ja jeg kjente på den følelsen omtrent samme periode som deg, men fant ut at han bare hadde snudd seg å sparket ned eller mot venstre fremvegg der jeg har morkaken. har lært meg til å være litt mer rolig ang det nå, men selfølgelig viktig å kjenne etter :) nå er jeg 27 uker å kjenner han over hele magen også der morkaken ligger :)

Kjenner også på den angsten mye for tiden selv om eg vet at det sannsynligvis ikke er noe galt.
Ser også ut som ej he hatt uvi i en evighet uten å vite det og redd det skal kunne skade babyen på noen måte
Men minimum 10 spark om dagen har eg lest en skal kunne kjenne nå i uke 26-27..
For meg hjelper det ofte å spise og evt drikke kaffe så våkner mini som regel selv om sparkene ikke kjennes så tydelig.

Back
Topp