Lite liv...

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Da var det min tur til å være urolig.
Var på jordmorvakta i sted fordi jeg synes lillemor har vært så daff i dag. Har kjent liv, men ikke like mye som for ett par dager siden.

Hjertelyd var bra og jeg kjente en del bevegelser mens jeg var der.

Fikk tilbud om at hun kunne ringe sykehuset, vi ble enige om å vente til i morgen. Hun var ikke bekymret.

Det er så godt å ha en slik vakttelefon hvor man kan komme inn å få roet nervene og sjekke om alt er bra.

Hvordan er det med dere andre, er det like action i magen for tiden?

Har i dag og i går kjent hu har vært mindre aktiv. Kjenner det på en annen måte. Ikke spark men dult. Tar det med ro å tenker det bare er sånn. Har super høy terskel til å ringe! Men små dult er bedre enn ingen ting

Bra du ringte, da! :)

Jeg har merket lite liv, men jeg har rett og slett ikke hatt tid. :P Har vimsa fram og tilbake, så babyen har nok blitt vugget i søvn i hele dag. Nå som jeg endelig har fått satt meg ned og skal nyte roen, har babyen våknet og jeg får ikke fred... Press nedover, masse kynnere og dytt og spark. Kjenner litt tak i ryggen også...

Så alt er nok normalt her i gården. :)

Jeg har hatt noen dager der jeg har kjent mindre liv, men det har alltid tatt seg opp igjen. Nå de siste dagene har det vært full fest i magen fra morgen til kveld, nesten så jeg har vært litt bekymret for formye liv :-P

Det er ikke greit det der men de små i magen, bekymrer seg nesten mer når man ikke kan se dem!

Det er det jeg også synes, at det er mindre spark, mer dulting. Synes bare det var rart at det endret seg fra ene dagen til neste. Men er vel kanskje slik.

Det er ikke greit det der men de små i magen, bekymrer seg nesten mer når man ikke kan se dem!

Det er det jeg også synes, at det er mindre spark, mer dulting. Synes bare det var rart at det endret seg fra ene dagen til neste. Men er vel kanskje slik.

Hehe, det blir bedre når vi kan SE babyene, tenker jeg. ;)

Her er det 90% dulting. Sånn har det vært nesten hele tiden, og jordmor har ikke reagert på det.

Ikke mindre, men annerledes. Han ligger stort sett samme vei og har tydeligvis mindre plass, så han dytter mer under ribbena og i siden.. Blir ikke så voldsomme spark om du skjønner. Godt å få bekreftet at alt er i orden :)

Er ikke mindre bevegelser her heller, men veldig annerledes. Merker godt at baby har mindre plass der inne. Ikke så stor kraft i sparkene, men masse romstering døgnet rundt. Og til tider treffer hun ting som gjør direkte vondt. Begynner å bli litt vanskelig å sove ;-) Godt du blir tatt på alvor og får sjekket opp. Er ikke noe bra å bekymre seg for mye.

Hvor langt er du på vei?
Her er det mye romstrering, det er 4 uker igjen. Særlig vil han strekke seg opp mot ribbena ..hehe
Men periodene i mellom at jeg kjenner liv er lengre nå enn for noen uker siden. Virker som han f eks sover fra Typ 7 på morgenen til 11.. det har forandret seg litt med nattesøvnen også. Kan stort sett klare meg med én tur på toalettet ila Natten nå contra 3-4 x tidligere. Og da var det gjerne pga spark jeg også våknet..

Her har det vært mer aktivitet enn vanlig, men hun har vært veldig opp og ned hele svangerskapet, så nå er liksom alt "normalt". Får panikk hver gang hun går fra aktiv til rolig periode, hehe.. Godt at man blir tatt på alvor når man føler at det er noe som ikke stemmer :)

Jeg har hatt flere dager hvor jeg nesten ikke har merket liv. Dro til føden i går og mini har vel aldri vært så aktiv noensinne :P og etter jeg kom hjem så har det vært like rolig igjen. Hva er greia med det da?:P

Jeg har hatt flere dager hvor jeg nesten ikke har merket liv. Dro til føden i går og mini har vel aldri vært så aktiv noensinne :P og etter jeg kom hjem så har det vært like rolig igjen. Hva er greia med det da?:P

Hehe, ja, er det ikke typisk? ;) Alt er nok i orden. :)

Back
Topp