Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cola gjør virkelig susen her!Jeg har opplevd tidvis, både denne gangen og med storebror, at det kan svinge litt på hvor mye aktivitet det er fra dag til dag. Ofte har en stille dag sammenheng med om det har vært mye aktivitet dagen før, eller at det da gjerne blir mer aktivitet enn gjennomsnittet etter en stilledag. Som regel "våkner hun litt til" når jeg legger meg.
Hvis jeg var deg, så ville jeg kanskje tatt å drukket litt saft eller spist noe søtt, for så å gått å lagt meg i senga og bare kjent etter i ca et kvarter+. Om du fortsatt da ikke kjenner noe som helst, ville jeg kanskje ha tatt en telefon ned til føden og snakket med dem, og hørt hva de sier![]()
Prøvde det meste men ingenting som funket. Ringte opp til føden for å høre hva jeg skulle gjøre - men ble tatt inn for kontroll da. Alt sto fint til, men enda så kjenner jeg ingenting - så blir litt bekymret for det..Ville prøv saft og avslapping! Fortsatt ikke kjent noe?
Sikkert som hos meg den dagen. Er bevegelse, vi bare ikke kjenner denPrøvde det meste men ingenting som funket. Ringte opp til føden for å høre hva jeg skulle gjøre - men ble tatt inn for kontroll da. Alt sto fint til, men enda så kjenner jeg ingenting - så blir litt bekymret for det..