Lite liv

Lill1985

Forelsket i forumet
Jeg er nå i uke 16+3 og kjenner lite liv. Er litt bekymret jeg jeg har tidligere kjent mye liv? Noe galt tror dere?

Helt normalt :) her er det ikke liv hverdag. Går dager imellom jeg kan kjenne dunk nedi magen att :) man skal vel ikke kjenne daglig med liv før etter uke 25-26 er det vel. :)

Jeg er i uke 17 og kjenner ikke daglig. I helga kjente jeg begge dagene men så er det rolig igjeb. Kjent bittelitt i går. Var på ul for to dager siden og inni det var det fest. spørs vel åssen babyen ligger og hvor den dytter borti inni der.

Er også 16+3 og kjenner lite liv. I helgen kjente jeg for første gang, men da kjente jeg også flere dager og ganske ofte. Merker jeg gruer meg litt til oul. Når har du oul? Gøy å vite siden vi er akkurat like langt:)

Jeg kjente liv nesten daglig i uke 15-16, men så ble det stille i over en uke. Dro til legen siden jeg var bekymret, og hørte hjertelyden -og ble beroliget. På OUL i forgårs så alt bra ut, og nå har jeg kjent liv hver dag siste uka. Er 19+0 i dag.
Så tror nok det er ganske vanlig i starten å ikke kjenne hver dag siden de enda er så små.

Det kan være babyen ligger med ryggen utover og sparker innover.. Da vil du ikke kjenne sparkene når babyen er så liten enda Fikk vitne til det igår på UL. Kjempegøy å sebog kjenne babyen sparke samtidig

Også hugs at kvart svangerskap er ulike - kvart barn er ulike.
Og det er vel meir privelegium å kjenne liv så tidleg :)

De rfgber det som normalt å uke kjenne liv daglig før uke 28 så enda lenge til.

Helt normalt, ingenting å bekymre seg for så tidlig i svangerskapet :)

Back
Topp