Hm..begynner å bli smått bekymret her! I de siste ukene har det vært masse liv i magen, særlig på morgenen/kveld. Harde spark, oppi ribbein og overalt så magen har hoppet fra side til side. I går og i dag har jeg tenkt på at det er mye mindre aktivitet enn hva det har vært. Tidligere våknet h*n mellom kl 22-23 hver kveld, og da var det som en bryter å slå på. Men i gårkveld var det ingenting spesielt... Jeg kjenner bevegelse nå og da, men ingen spark...i går kjente jeg hendene romstere litt. H*n ligger med hodet ned. Har drukket en kopp kaffe nå for å se om det blir noe fart! Kanskje jeg bare har vært så opptatt i det siste at jeg ikke legger like mye merke til sparkene, eller at det er mindre plass i bevege seg på inni der og at baby blir roligere...? Jeg kjenner jo at lille lever, får respons når jeg klemmer og puffer på magen. Men er bare så utrolig mye mindre enn det var før....
Noen med erfaringer? Hvis det fortsetter sånn tar jeg en telefon, bedre å sjekke en gang for mye enn for lite tenker jeg.
Noen med erfaringer? Hvis det fortsetter sånn tar jeg en telefon, bedre å sjekke en gang for mye enn for lite tenker jeg.