Lite liv

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Hei! Er i uke 25 nå, men idag og i går kveld har det vært lite liv.
Hun pleier å sparke hardt , og lenge når hun setter igang. Kjent litt i dag morges men da kjennes det ut dom hun sparker litt lengre ned enn vanlig og mye svakere enn før og veldig sjeldent! Burde jeg være nervøs?? Og skjekke ut dette?? Hva hadde dere gjort??

Lykkelig gravid ❤️

En tlf for mye enn for lite! Er du bekymret ring jordmor:)

<3 VinterPrinsesse <3

Kan være baby sover, og var mer aktiv når du sov eller gjorde på andre ting feks. :) Men heller en telefon for mye enn for lite, iallefall hvis du bekymrer deg mye. Kjenner selv mer varierende med liv for tiden, før så var det mer javnt. Nå er det enten myeb eller ingenting på en måte. Regner med det er baby som sover. :)

Her har han også noen mer rolige dager enn andre. I tillegg kan de ligge å sparke innover hvor man ikke kjenner det, så det kan også være hun har lagt seg i annen posisjon. Etter å ha vært gjennom 2 svangerskap så vet jeg at det kan variere veldig, med eldste kjente jeg veldig lite liv generelt. Han var nemlig våken på natten og sov så å si hele dagen. Var samboer som kunne berolige meg da han pleide å legge seg senere enn meg, og pleide ligge kjenne på rabalderet inni der. :p jeg sov jo så merka aldri noe ;) men om du virkelig er bekymret så ville jeg tatt kontakt med jm, man skal høre på morsinstinktet. Men jeg tror nok hun har det helt fint :)

Sent from my iPad using BV Forum

Er disse dagene det har vært deilig å hatt angel sound. Nå er jeg noen uker kortere enn deg og tenker at han har mye plass enda. Å derfor kjenner jeg sikkert ikke alle bevegelsene enda. Men blir gjerne litt engstelig uansett. Å da setter jeg på AS og finner sterk deilig hjertelyd. Å blir straks mye roligere :) jeg hadde nok ringt jordmor. Er bedre med en sjekk formye! Men er jo mulig hun har snudd seg og ligger med ryggen ut, så du ikke kjenner bevegelsene slik som før.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Okei tusen takk for alle svar <3 blir jo nervøs for lille jenta mi.. :(
Jeg avventer en dag til om jeg ikke blir overnervøs

Lykkelig gravid ❤️

Hei! Er i uke 25 nå, men idag og i går kveld har det vært lite liv.
Hun pleier å sparke hardt , og lenge når hun setter igang. Kjent litt i dag morges men da kjennes det ut dom hun sparker litt lengre ned enn vanlig og mye svakere enn før og veldig sjeldent! Burde jeg være nervøs?? Og skjekke ut dette?? Hva hadde dere gjort??

Lykkelig gravid ❤️
Drikk et iskaldt glass saft og legg deg på ryggen på sofan og kjenn godt etter :) Det er nok ingenting å uroe seg for, men prøv saft-metoden.

Drikk et iskaldt glass saft og legg deg på ryggen på sofan og kjenn godt etter :) Det er nok ingenting å uroe seg for, men prøv saft-metoden.
Et godt tips..! Stapp også i deg noe annet søtt og kaldt om du har tilgjengelig. Is eller noe :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Back
Topp