Lite liv

Bollebaker

Glad i forumet
Huff, jeg har visst blitt ei hysterisk gravid dame... Ringte nettopp føden fordi jordmor ikke tok tlf. Har gått noen dager nå der jeg har kjent lite/ikke noe liv etter at jeg i to -tre uker har kjent i alle fall hver kveld. Vet jo at han sikkert bare har snudd seg, og er jo bare ca 21 uker på vei.. Flere som har hatt slike pauser?

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Ja jeg har det sånn.....liker det ikke men har tenkt at det bare er sånn. Husker ikke hvordan det var sist.
Bortsett fra at jeg var til kontroll noen gange etter uke 28 - da skal man kjenne hver dag. - pga jeg ikke kjente.

Håper alt er bra og at du kjenner lille snart :):)

Har slik ganske ofte :p og blir ganske bekymret vær gang, men så er det akkurat som hun kjenner at jeg blir bekymret og gir meg et lite spark :p

Det kan være rolig lenge, men kjenner alltid litt liv i løpet av dagen. Er 22+4 i dag.
Hva sa de på føden til deg da?

jeg er 22 uker på vei, men kjenner lite eller ikke noe liv.. Jordmor sa til meg sist gang at jeg ikke behøvde å bekymre meg så mye for det før i uke 24-26.. :)

Jeg er 20+3 idag, og kjenner ikke så mye liv om dagen. mest på kvelden da jeg sitter rolig. t.o.m da er det ikke så kjempe liv, men av og til en liten dytt.​

Drikk noe søtt og legg deg ned og slapp av så kjenner du kansje et lite dytt eller noe.Men den lille kan ha snudd seg og funnet en god stilling og sove i,så da merker du mindre.Men er du veldig bekymret så få det sjekket ut,ingen grunn til å gå rundt å være redd og usikker på hvoran den lille i magen har det.Det er ikke godt for deg heller :)

Jeg er 20+3 idag, og kjenner ikke så mye liv om dagen. mest på kvelden da jeg sitter rolig. t.o.m da er det ikke så kjempe liv, men av og til en liten dytt.​

Samme her.. var en periode jeg nesten ikke hadde kynnere og ikke merka noe liv. Så da lå jeg helt stille i senga like spent hver kveld,og da kom det noen spark. Puh.

Prøvde to colais og en halvtime på sofaen, kjente ikke noe, kanskje noe heelt svakt. Hu på føden sa at det var helt normalt så tidlig. Jeg skulle se det an et par dager. Tror jo egentlig hun har rett. Forventa vel bare mer, og ikke mindre liv etter en voldsom salto her en dag, men var kanskje da han snudde seg...?

Prøvde to colais og en halvtime på sofaen, kjente ikke noe, kanskje noe heelt svakt. Hu på føden sa at det var helt normalt så tidlig. Jeg skulle se det an et par dager. Tror jo egentlig hun har rett. Forventa vel bare mer, og ikke mindre liv etter en voldsom salto her en dag, men var kanskje da han snudde seg...?

Det kan nok hende han har snudd seg slik at han sparker mer inn:) mener noen skrev her tidligere at gutter ofte er roligere enn jentene i maven også:)

Alt er nok i orden skal du se:):) Jeg leste(for uke 21 tror jeg), at nå har mini søvnmønster:) Og hos mange er lille våken når vi sover og ikke kan merke noe, mens lille sover når vi er våkne:P Må kanskje være at alle bevegelsene våre iløpet av dagen er søvndyssende og beroligende?:)

Her varierer det også endel. Er nok ganske normalt med varierende bevegelser. Men sjønner godt at du blir litt stressa. Er alltid best å kjenne litt hele tiden. :)

Back
Topp