Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
off.. i dag har lille gutt vært veldig rolig i magen.. prøver å dytte litt i han, (det pleier som regel fynke).. men nei..
Blir så redd jeg.. , men helt sikker jeg som overreagerer som vanlig..
Det er nok helt normalt at babyen er roligere nå fremover.
Men jeg synes du skal ringe føden og snakke med de, er ikke godt for hverken deg eller babyen at du går og er bekymret, de på føden vil også at man skal kontakte dem når det er noe man er usikker på.
Prøv med et glass søt saft. Om det ikke hjelper hadde jeg ringt til føden og snakka med de.
Men tror det er ganske vanlig at det blir roligere nå på slutten...Er iallefall roligere her.
Det er helt forferdelig å gå å bekymre seg for at det er lite liv. Jeg gjorde det i nesten 2 dager, det var liv, men veldig lite og veldig svake..
Ringte derfor føden og fikk beskjed om å komme ned en tur, ble kontrollert og jeg har aldri vært så lettet før i hele mitt liv.. bekymringen tok nesten knekken på meg..
MAN KAN ALDRI FÅ SJEKKET OFTE NOK OM NURKET HAR DET BRA..
Innimellom har jeg opplevd at det er lite liv der inne i løpet av en dag, men så plutselig, rett før man ringer føden, så blir det minsann liv igjen. Masse bevegelse! [:D] Så det er sikket bare at den lille sover når man selv er våken og omvendt. Tenk på at de jo sover stort sett hele døgnet når de er nyfødt! Så da sover de nok ganske masse inni magene våres også! [:)]
Men det er seff. alltid kjekt å få bekreftelse på at alt er ok når man begynner å uroe seg!
Tror faktisk jeg skal ta og lage til et sterkt glass saft når jeg, han har vært så rolig hele formiddagen min lille...