lite liv

bebi

Elsker forumet
vet det er normalt,så er egentlig ikke så bekymra..for jeg kjenner han jo ...iblant..
var deres veldig rolig før fødsel?hvor lenge?er så stusselig å ikke kjenne bevegelser som før..har sagt det til jordmor og,og ho sa det var normalt..bare lurer hvor lenge de er rolig før det skjer noe..men det er det jo ikke noe fasit på[8D][:)]

Min lille var rolig hvertfall 3 dager før fødtselen, syns det var små ekkelt, kjente henne sjeldent, men beroliget meg selv med at hun ladet opp:P "jammen hadde jeg rett"

Jeg kjente også lite liv i et par dager etterhverandre....snakka med jordmor om det og hun sendte meg på CTG eller hva det heter...da var alt normalt..og etter den CTG undersøkelsen så har h*n vært aktiv som bare det..fram til nå i dag igjen...lurer på om noe er på gang snart asså...løs mage og mindre liv...begynner også å bli moden så:)

på sykehuse sa de når jeg var inn på ctg at det var vikti at man tok sånnt alvorlig..
kansje greit å sjekke viss du er bekymret?

fikk høre at det skulle bli mindre men anneledes spark.. men det vart mindre til meg og alt var bra med babyn..

men regner jo med at jordmor hadde gjort noe om ho hadde vært bekymra..var der igår.min har vært merkbart roligere siden helga egentlig..magen har synki bittelitt,2cm åpning,men var ikke ehelt moden på mandag,ble tøyd...men nå skjer det absolutt ingenting ...åh,kunne det bare satt igang!!
nå har han akkuratt hikka et kvarter,og romstert litt,så så lenge jeg kjenner han så er det jo greit,det sa jordmor og..

Back
Topp