Lite liv mot slutten

Neeia87

Glad i forumet
Julibarna2024☀️
Er det flere som har opplevd lite liv siste uka før termin?

Begynte i går kveld med at det var veldig lite liv ifht hva det har pleid å være. Etter en liten stund ble det igjen "normalt" med liv. Til morgen i dag og frem til nå har det igjen ikke vært så mye liv. Har så vidt kjent at ho har snudd seg et par ganger, mot tidligere turning hver gang jeg har lagt meg ned eller etter måltid siden uke 20.

Ringte føden og var inne på en sjekk, alle målinger og UL var normalt og de kunne se at ho turna rundt mye under UL. Jeg derimot merker ikke noe til dette. Tydeligvis veldig trangt om plassen der inne nå mot slutten. Er i dag 39+5 og merker jeg begynner å bli litt utålmodig. Storebror kom 39+2 og merker det påvirker meg mye nå mot slutten.

Jeg var hos JM 8. januar hvor jeg fortalte om at jeg merket at hun var blitt roligere, men da var det veldig viktig at sparkene som kom skulle være kraftige, for det skulle ikke avta, da måtte jeg ta kontakt med føden. Er også vant med at ho lager skikkelig baluba inni der og har gjort det siden uke 20. Igår og natt til idag har hun vært veldig aktiv igjen, men som deg, så er alt fint med vesla :) Hun har mindre plass og innimellom er sparkene tydelig og kraftige, mens andre ganger synes det ikke utenpå magen. Jeg har termin om 12 dager.

Her er det også mindre eller annerledes hvertfall. Før sprella hun rundt som en apekatt konstant. Er helt tydelig at det begynner å minske på plassen. Bevegelsene er mer glidende liksom, akkurat som hun åler seg rundt... Var likedan med storebror når det nærmet seg termin :)

Jeg er også 39+5 og merker det er trangt der inne. Han var veldig aktiv i går kveld men sover mye på dagen. Har også vært en del hikking, nesten hver dag. Men sparkene er fortsatt kraftige og merkes godt :)

Sist gong hos JM fekk eg beskjed om at da va normalt at da blei mindre bevegelse.. I dag har da vore veldi lite romstering i detta magehuset, kjente eg blei litt nervøs tidligare.. La meg på sofaen med mentos for å få litt reaksjon,men heller lite.. Har vore litt bevegelse ittepå då,men ikkje mykje! Ser for meg ho har lagt seg me naso mot ryggen,at da e derfor eg ikkje kjenne So mykje?!..

Hadde det helt likt og var inne for sjekk på føden og da var alt fint. Men kjenner man blir urolig. Idag har det igjen vært veldig rolig noe som gjør meg nærvøs.. skal vurdere det til imorgen, så får eg ringe og ta sjekk da eventuelt

Lite bevegelser her og.. Var på vekstkontroll for en uke siden, og da så jeg jo at alt var fint, så regner med at det ikke er noe galt. Men er jo selvfølgelig litt ekkelt, og har egentlig lyst å ringe føden hele tiden.. :p

Vet mange sier det er normalt at det blir mindre liv på slutten, men sparkene skal fortsatt ikke avta. Her har det nesten ikke vært spark i det hele tatt i hele dag. Men alt var jo greit tidligere så da roer jeg meg med at jeg har time ho JM i morgen og så tar vi det derfra. Synes det er så mye forskjellig som blir sagt, sist gang fikk jeg beskjed om at dersom jeg ikke merka noe liv så var det rett inn. I dag er det derimot greit at jeg ikke kjenner noe, siden de så på UL at ho hadde hjerteslag og snudde seg. Men men, får jo ikke gjort så mye med det.

Like mye bevegelser her i uke 39+4 som i uke 20+ :)

Back
Topp