lite liv i dag....

zimba

Forelsket i forumet
hei, er litt bekymra for jeg syns det har vert litt lite liv i dag...har spist is, drikki is vann og alle triksa, men det er ikke akkurat action inni her syns jeg... vil ikke være hysterisk gravid dame heller....hva syns dere jeg skal gjøre...??

Kanskje fordi det er mindre plass og bevege seg på nå??? [8|]

kanskje småen sover - det sies at når de sover nå på slutten kan det være veldig vanskelig å vekke dem. Prøv igjen med kaldt, søtt drikke, sett deg ned og legg hendene på magen, så kanskje du klarer å kjenne noe... gjør du ikke det så ring føden - bedre å få sjekket det en gang for mye enn en gang for lite!

Lykke til!!

eg hadde ringt føden hvis eg isje kjente liv når eg dytta på magen.eg har også noen dager der det er mindre liv,men hver gang eg dytte i magen så sparker hu rask tebake.

ingen respons når jeg dytter i magen heller...

ja, ring nå!!!

Er enig med de som sier ring føden jeg.. Du skal IKKE være redd for å virke som hysterisk gravid!! Hvem blir ikke engstelig av at babyen ikke gir respons på dytt? Iallefall bare prat med de på tlf, så ber de deg nok å komme om de syns det..
Det er lite liv her og av og til, men likevel liv på en måte.. Han driver å flytter på seg liksom..  De får jo mindre plass og sånt.. Men man skal jo kjenne de likevel..

jeg ringte jo føden da jeg trodde det lakk av meg.. så nevnte jeg at det var litt mindre liv der inne de siste 2 dagene.. lakk heldigvis ikke, men de ville ha meg på sykehuset for å sjekke fosteraktiviteten.. *som da ble noe voldsomt bra* bedre å ringe enn å ikke gjøre det

ORIGINAL: Actrine

Har du ringt Zimba??? hvordan går det med deg?? Klem

Det lurer jeg og på..
Håper alt er bra!

Back
Topp