Lite liv her!

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet

Virker ikke som om det er så mange som prøver på julibarn, veldig stille her enda


 

Joda, vi prøver =)) Akk fått pos på ELtest =D
 
Åååh, spennende med positiv e-test. Krysser fingre for en liten spire<3 Ja, veldig lite liv her. Håper det blir litt mer liv snartemoticon 
 


mammatil2prinsesser skrev:
Åååh, spennende med positiv e-test. Krysser fingre for en liten spire<3 Ja, veldig lite liv her. Håper det blir litt mer liv snartemoticon 


Jaaaa =D Slo ut seeeint i går kveld, dag 15.... Tar en i dag også, for å se hva den viser =P
 
 Det blir nok mer liv her når flere slår positivt ut pågraviditetstest! Det er bare å vente å se :) Håper spiren sitter snart for min egen del, og alle dere andre jenter der ute som håper på julibaby ;)
 
holder på med noe kurs greier på kveldene denne uka, derfor jeg ikke har vært så mye her =) men siste dag i dag, så blir nok litt her i helga tenker jeg =)
 
Venter på at Tr skal bli ferdig så vi får sette igang snart. emoticon  Prøvde hardt på en juni baby, men siden det ikke gikk så får vi prøve hardere på en Juli baby. Var egentlig veldig skuffet for at det ikke gikk sist, men så er det jo egentlig veldig koslig hele prosessen med prøvingen da. Mannen klager ikke på å måtte prøve igjen for å si det sånn
 


Frk.L skrev:


mammatil2prinsesser skrev:
Åååh, spennende med positiv e-test. Krysser fingre for en liten spire<3 Ja, veldig lite liv her. Håper det blir litt mer liv snartemoticon 


Jaaaa =D Slo ut seeeint i går kveld, dag 15.... Tar en i dag også, for å se hva den viser =P

Haha, bare og kjøre på da

 


mammatil2prinsesser skrev:


Frk.L skrev:


mammatil2prinsesser skrev:
Åååh, spennende med positiv e-test. Krysser fingre for en liten spire<3 Ja, veldig lite liv her. Håper det blir litt mer liv snartemoticon 


Jaaaa =D Slo ut seeeint i går kveld, dag 15.... Tar en i dag også, for å se hva den viser =P

Haha, bare og kjøre på da



Og da kom  frem..... Så dette blir spennende =))
 
Back
Topp