Lite liv her i kveld!!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
I kveld var det dårlig med lliv her!! *Sukk* Det er så varmt og klamt for tiden. Nesten umulig å sove! Hvordan er sommerværet rundt om i Norge?

hos oss har det vært kjempefint.nå er temperaturen veldig ok.ligger på rundt 21 grader..[:D]

ORIGINAL: lillemolla

hos oss har det vært kjempefint.nå er temperaturen veldig ok.ligger på rundt 21 grader..[:D]

samme her! [:D](kanskje ikke så rart siden vi bare bor 25 min fra hverandre, hehe.)

nei.trur det er ganske likt ja..ska bli artig å treffes neste helg!! trur mange fe seg en overraskelse når dei ser Robin.trur han he tippa 70cm no.han e kjeeeeempelang.ska bli arti å sammenligne han og Noah..kjem vel til å sjå ut som en kjempe i forhold..han har endelig begynt å rulle au no!!![:)]. trur du dittemor86 kjem??

ORIGINAL: lillemolla

nei.trur det er ganske likt ja..ska bli artig å treffes neste helg!! trur mange fe seg en overraskelse når dei ser Robin.trur han he tippa 70cm no.han e kjeeeeempelang.ska bli arti å sammenligne han og Noah..kjem vel til å sjå ut som en kjempe i forhold..han har endelig begynt å rulle au no!!![:)]. trur du dittemor86 kjem??

å så gøy da!! gleda mej ej også! [:D] Noah e berre 63,5 cm enda han, hehe... dittemor86 kjem kanskje, ska snakke me ho[;)]

hallo,.... ??? er det noen her??? [:)]

heia! er her jeg! men nå har jeg lovt min kjære samboer mat så nå stikker jeg en tur ... han er så flink å male hus så da fortjener han litt ekstra ... :)

i am here!!

Back
Topp