Lite liv her for tiden..

Dere som vil inn på facebooksiden kan sende meg en PM her inne med navnet sitt (det dere heter på face) så legger jeg dere til.. Må legge til som venn for å få lagt til i gruppa, men da er det bare å slette meg igjen om dere ikke vil ha meg der :p Jeg heter Maren om dere skulle lure på hvem det er som legger dere til som venn.

Jeg er heller ikke på fb-gruppa, og det overrasker meg litt at moderatorene ikke nevner det her inne, men. Jeg er for liv her, som en tidligere skrev, liker også den litt mer anonyme tilværelsen.

Her går det tålelig greit. Er inne i en litt sliten periode nå, lite av det som skjer rundt meg er bra nok, og mannen skjønner dessverre ikke stort. Hadde han gjort det hadde en del vært unngått, men nå er jeg kommet dit at jeg orker ikke spørre han om mer. De få tingene jeg spør om blir ikke gjort, altså de tingene jeg tenker kunne vært litt manneting, så nå gjør jeg det selv. Han sliter også litt med å få inn at jeg er gravid med mindre jeg minner han på det. Han tenker ikke over det, og med to andre barn, tærer det litt på tålmodigheten og humøret. Det er litt det samme på jobben, så det går mye på mine hormoner og, og at jeg rett og slett er litt sliten. Satser på at det er en kortvarig periode, og at det er fint igjen i morgen;)

Ellers er det bra med magen, det er mye liv, er 23+5 i dag. Vekta mi kryper stadig oppover, er i "rute" som med 2.mann, omtrent 10 kg opp nå.

Jeg er ikke på fb sidene, og jeg syns det er så kjedelig her inne for tiden, så har begynt å snike på januar og februar for å nyte de søte fødselshistoriene deres.. Drømmer meg bort til vi juni jentene skal i gang... Gleder meg helt uendelig mye nå! <3 Det hadde gledet meg med litt mer liv her inne ja..

- Hvor langt er dere på vei nå? Jeg er 25 uker i dag
- Hvordan er formen? Jeg har vært i veldig god form, men som om den har vært synkende de siste 2 ukene. Ikke vet jeg hvorfor.. Men føler meg trett og litt elendig rett og slett. Håper det snart går oppover igjen.
- Hva har dere kjøpt inn til den lille/de små, evt hva mangler dere? :) Vi har kjøpt stellebord, seng, litt klær og kluter, kommode og bilstol. Mangler madrass til senga så er vi klar. Skal bare rydde plass og få ting på plass der de hører hjemme. Det er jo det kosligste av alle forberedelser..

Jeg er ikke på fb sidene, og jeg syns det er så kjedelig her inne for tiden, så har begynt å snike på januar og februar for å nyte de søte fødselshistoriene deres.. Drømmer meg bort til vi juni jentene skal i gang... Gleder meg helt uendelig mye nå! <3 Det hadde gledet meg med litt mer liv her inne ja..

- Hvor langt er dere på vei nå? Jeg er 25 uker i dag
- Hvordan er formen? Jeg har vært i veldig god form, men som om den har vært synkende de siste 2 ukene. Ikke vet jeg hvorfor.. Men føler meg trett og litt elendig rett og slett. Håper det snart går oppover igjen.
- Hva har dere kjøpt inn til den lille/de små, evt hva mangler dere? :) Vi har kjøpt stellebord, seng, litt klær og kluter, kommode og bilstol. Mangler madrass til senga så er vi klar. Skal bare rydde plass og få ting på plass der de hører hjemme. Det er jo det kosligste av alle forberedelser..

Åååh. Ja, jeg sniker også på januar og februar, og gleder meg stort til det blir vår tur.. <3 Ikke lenge igjen nå, ser jo under tickeren din at det snart er under 100 dager til termin! :D :D

Åååh. Ja, jeg sniker også på januar og februar, og gleder meg stort til det blir vår tur.. <3 Ikke lenge igjen nå, ser jo under tickeren din at det snart er under 100 dager til termin! :D :D
Jippi!!

Er veldig stille her om dagen ja :p sniker jo på alle andre forum, hihi

Skal innrømme at jeg var mer aktiv her inne da jeg ventet nr 1, men nå som ting føles mer virkelig er det veldig hyggelig å ha litt kontakt her inne :)

Jeg er 24 uker, kjenner mye mer liv enn sist gang og er i fin form til tross for 50% sykemld pga bekkenet.

Utstyr har vi nok av, men klarte ikke å gå forbi 70% på alt av ulltøy og mye annet fint jentetøy da det var salg i bygda her jeg bor :)

Spent på kontroll på torsdag... Sist gang ble jeg utrolig stor på slutten og det frister ikke å bikke 110kg denne gangen også.. Gurimalla, det høres villt mye ut når jeg skriver det ned :)

Jeg holder til for det meste på fb sida, men er innom her også med jevne mellomrom:)

Jeg er nå i dag 23+4 ( tickeren min sier 23+6, men har ikke orket å forandre den etter oul), og bekkenet krangler veldig. Er på gravidsvømming en dag i uka, og føler meg ganske ok ett par dager etterpå. Jeg jobber til vanlig bare 60%, og jobber fortsatt det, og håper at jeg kan jobbe såpass helt til permisjonsstart.
Ellers er formen ganske bra, og jeg nyter gravidtilværelsen nå denne siste gangen jeg er gravid:D

vi har kjøpt litt utstyr, men har også litt utstyr fra før. Det vi måtte kjøpe nytt var bilstol og vogn. ellers mangler vi bare stellebord/madrass og badebalje. Er jo så mye fint å få kjøpt så frister å kjøpe alt en vil ha, men kjenner jeg må bremse ned litt for jeg har jo ikke sett gjennom det storebror hadde, er sikkert mye der som lillebror kan arve;)

Jeg sniker også på februar.. Jeg hadde termin 21. Februar med den jeg mistet, så litt ekstra spesielt å følge med akkurat der :) Rakk jo å bli litt kjent med de dom er der før jeg måtte melde meg ut derfra.

Back
Topp