Lite liv her for tiden..

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Skal vi prøve å dra opp stemningen litt her inne? Er så stille her.

Så la oss ta en statusoppdatering. Hvordan går det med alle juni-damene?

- Hvor langt er dere på vei nå?
- Hvordan er formen?
- Hva har dere kjøpt inn til den lille/de små, evt hva mangler dere? :)
- Ellers del hvordan det går, legg ut bilder osv.

Jeg har akkurat kommet tilbake fra ferie i London. Der ble det mye shopping, så tenkte å slenge ut bilder senere når jeg har fått tatt bilder av alt :)

De fleste e vel på fb og snakke :) Bruke bare være inne her og se litt av og til ;)
Så over til spørsmålene dine ;)

Jeg er nå 20+4 i dag og formen er opp og ned. Jobber 30 % og har fri en dag i uka og de andre dagene jobber jeg kortere. Plages en del md ryggen så har til og med problemer med og føll de andre på 6,5 år og 10 år på karatetrening en dag i uken. Hvis jeg skal klare det må jeg h fri den dagen og bare ligge og slappe av før aktivitetene tar til... Det er kjedelig og ikke klare og være så mye med som jeg ønsker.
Nesten alt er på plass, mangler senga og må ta en gjennomgang på hva vi har av klær etter bror på 6,5 siden dette også blir en gutt. Må også sjekke babycallene om de funker eller om vi må kjøpe nye. De ble kjøpt til eldste mn antenne på begge enhetene er knekt og vet ikke ang batteriene hvordan de er siden de ikke har vert brukt på ca 4 år.... Resten er heldig vis i boks :)

Alle henger på juni2014 siden, stemmer for at vi gjør det attraktivt å henge på det skjulte forumet ja :)

De fleste e vel på fb og snakke :) Bruke bare være inne her og se litt av og til ;)

Jeg er nå 20+4 i dag og formen er opp og ned. Jobber 30 % og har fri en dag i uka og de andre dagene jobber jeg kortere. Plages en del md ryggen så har til og med problemer med og føll de andre på 6,5 år og 10 år på karatetrening en dag i uken. Hvis jeg skal klare det må jeg h fri den dagen og bare ligge og slappe av før aktivitetene tar til... Det er kjedelig og ikke klare og være så mye med som jeg ønsker.
Nesten alt er på plass, mangler senga og må ta en gjennomgang på hva vi har av klær etter bror på 6,5 siden dette også blir en gutt. Må også sjekke babycallene om de funker eller om vi må kjøpe nye. De ble kjøpt til eldste mn antenne på begge enhetene er knekt og vet ikke ang batteriene hvordan de er siden de ikke har vert brukt på ca 4 år.... Resten er heldig vis i boks :)

Ja, er på fb selv, men synes godt det kan være liv begge steder. :)

Uff, kjedelig med ryggen. Og ja kjenner igjen følelsen med å ikke strekke til alle steder man skulle ønske. Deilig at nesten alt er på plass til lille gutten :)

Jeg er ikke på facebook, så jeg synes også det er veldig stille her om dagen. Men vi er vel inne i den "beste" perioden akkurat nå, så da har vi ikke så mye behov for å klage til hverandre kanskje?

Jeg er 23+4 i dag. Føler meg helt sprengt og at jeg vokser veldig fort. Min samboer bor i Stavanger nå, mens jeg fortsatt er i Trondheim og blir her fram til permisjonen begynner 15. mai. Da flytter jeg også til Stavanger og kan endelig begynne å gjøre ting klart til ankonsten av det lille vesenet vårt.
Det er tungt å være fra hverandre, har hatt noen mørke dager nå i det siste, mange tårer og fortvila øyeblikk. Vi får liksom ikke gjort så mye med situasjonen slik den er nå. Håper bare tiden går fort fram til mai.

På onsdag solgte vi leiligheten vår. Fikk takst, heldigvis, så nå er det bare å pakke sammen livet vi har hatt her i 4.5 år. Det er trist, men også fint for det betyr at det nærmer seg at vi bor sammen igjen. Jeg skal bo hos venner imens, det blir koselig, fint med litt adspredelser. De har ei lita ei på ett år som jeg kan kose med og sitte litt barnevakt for, så det blir bra :)

Formen er egentlig velidg fin, jeg har ikke vondt noen steder eller andre plager. jeg er kortpustet og har en del hjertebank, men det er ikke noe videre plagsomt, mer en påminnelse om at jeg ikke kan gjør alt jeg vil om dagen. Så jeg jobber 100 %, noe jeg har store planer om å gjøre fram til permisjonen begynner.

Det som bekymrer meg mest om dagen er vekta, liker ikke at jeg nærmer meg 100 kg med stormskritt (h: 175 cm, startvekt 88 kg).

Jeg har ikke kjøp inn en eneste sokk til kiden. Har litt lyst, innimellom, men er liksom ikke vits å øke størrelsen på flyttelasset føler jeg. Har jo god tid til å handle inn seinere :)

Enig!

Jeg er 21+5 i dag. Formen er ikke helt på topp, men skal ikke klage. Endelig begynt å kjenne masse liv <3

Hei. Jeg er ikke på fb siden så synes det kan være liv hær ja:)

Eg er 20+1 i dag.. med tvillinger. Er sykemeldt.. men tror jeg skal prøve litt jobb om en uke når sykemeldingen tar slutt.
Formen er sånn passe..sliter fortsatt med hodepine nesten hver dag.. no vondt i ryggen som kommer og går. Gikk mg eb litt lang tur her om dagen. .men da sa bekkenet stopp:/

Har ikke kjøpt noe enda..mn kjøper lekegrind nå strax.. og skal kjøpe bil og bilstoler og vogn snart tenker jeg:) gleder mg til å handle gutteklær.. Vi venter en gutt og en jente. Har en jente fra før:)

Ellers håper jeg tiden går sakte.. blir sikkert min siste graviditet.. :p.så skal nyte den..til tross for plagene ;)

Har komt til 21+3 no og er i ganske bra form. Jobber 100 % og vil prøve så lenge eg kan, men har en til tider stressande jobb, så visst det blir for masse vil eg heller vurdere sjukemelding. Må vel snart ta stilling til korleis vi skal fordele permisjonstida. Blir eg som tar felleseelen, men har lyst å vere lengst mulig heime, så blir nok litt ulønna og.

Hittil har vi kjøpt inn Stokke tripp trapp stol og new born baby seat og Kili seng :) Har og handla inn litt kle, nokre bodyer, strømpebukser, en kjole, pysjamas, sokker og et par bukser. Kløøøøør i fingrane etter å handle inn meir, men har bestemt meg for å vente litt til med resten. Har bestemt oss for stellekommode og bilstol, en fortsatt ikkje helt klart kva vogn det blir. Handler det inn i april eller mai tenker eg.

Jeg er 20+3 nå, og føler meg i god form selv med dårlig bekken og rygg. Er fremdeles i 100% jobb, men har fått mye lagt til rette for meg.
I dag må jeg bare si at jeg har bakt brød, slik at jeg er sikker på å få mat på senga i morgen. Og laget kake til meg selv har også gjort
Min minstemann på 2 år skal ha første natta i storgutteseng, slik at han blir vant til det innen lillesøsters ankomst Er så spent!!!
Ellers blir jeg ikke å kjøpe inn noe før det nærmer seg, føler det er tryggest.

Jeg er på 20+6 i dag. Kjenner masse liv hver kveld. :-)
Formen min er ganske så laber og veldig uvant å være så dårlig, men men.. :-)

Har faktisk ikke handlet noe enda. Har liksom vært litt uvant dette da jeg verken har jordmor eller noe å gå til enda. Håper på å få til en løsning der til uka!

Er det en FB gruppe for juni?? Jeg var på bv sin FB gruppe for førstemannen, så har savnet en for juni...

Jeg er ikke med i gruppen på fb, så blir gjerne med å lager mer liv her :D
Jeg er 23+6, og i god form for tiden! :) Bekkenet krangler litt, men det er slettes ikke ille:) Jeg går fremdeles 125% studier, og det går bra så det suser;)

Her har vi absolutt alt fra storesøster, så det er bare småtteri som skal kjøpes, og det venter vi med:) Jeg tar ut den energien på å strikke og hekle til både lille- og storesøster. :D

Det store spørsmålet for tiden her er navn... Er helt blank, flere som sliter? :)

Er 21 uker i dag :) plages ennå med litt kvalme og bekkenløsning. Skal til fysio snart. Har fått meg jobb som sekretær for norsk nødhjelp så skal bli godt å ha noe å gjøre igjen.. Er alene med en på fem og den lille i magen. Har kommet litt på fote igjen med bf å vi tenker å prøve på nytt litt rolig og forsiktig å begynne date igjen ( håper det går bra ) sliter veldig med å tenke på fødselen om dagen, så mye tårer over det. Men skal nå få prate med noen om en fødselssamtale. Da mitt forrige svangerskap var nær døden 2 ganger og jeg ble tatt ks snitt på. Så håper ikke det blir ks igjen.. håper på vaginal. Sitter å funderer mye på å søke på ett annet sykehus med tanke på hvordan jeg ble behandlet der. Det er min største skrekk.. har ikke så mye til babyen ennå da det er skrantent med økonomi for tiden. Så blir å handle inn det meste i begynnelsen av april/mai.

Men hvor på face henger alle sammen?? :) er daut her inne :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er 22+2 idag, og formen er egentlig grei :)
Heldigvis har hyperemesis gått over, hodeverken har gått over og jeg er nå oppe i 40% jobbing :D
Men jeg tror ikke jeg tørr øke mer, da jeg er veldig trett og bekkenet har de siste to ukene kranglet litt :)

Vi har masse klær, 50/50 nytt og brukt etter storesøster :) ble overrasket over at det var så mye nøytralt etter henne :D

Det eneste vi mangler er seng og kommode/stelleplass :)

Jeg er ikke med i gruppen på fb, så blir gjerne med å lager mer liv her :D
Jeg er 23+6, og i god form for tiden! :) Bekkenet krangler litt, men det er slettes ikke ille:) Jeg går fremdeles 125% studier, og det går bra så det suser;)

Her har vi absolutt alt fra storesøster, så det er bare småtteri som skal kjøpes, og det venter vi med:) Jeg tar ut den energien på å strikke og hekle til både lille- og storesøster. :D

Det store spørsmålet for tiden her er navn... Er helt blank, flere som sliter? :)
Hehe..ja..gådd gjennom en haug med navn..og vi er ikke enige;) så må vi jo ha to navn. Ett gutte- og ett jentenavn:)

Jeg er 24+2 i dag og har det bedre enn på lenge :) Sliter litt med rygg og bekken, men går til fysio for det :)
Fått påvist svangerskapsdiabetes og skal ta masse nye prøver til uka, så har måttet legge om hele kostholdet noe jeg syns har vært litt vrient ift sjokoladesuget mitt :P Nå driver jo alle å poster bilder av disse påske egga til Freia også, det hjelper lite :P

Ellers så er det godt med liv i magen fra gutta <3 De er nesten 30 cm lange nå, det er veldig rart å tenke på! I morgen er det ny ultralyd, da er det hele 5 uker siden vi så dem sist! Syns det er veldig lenge siden sist nå, håper på å få noen fine bilder <3

Når det gjelder innkjøp så er så og si alt av store ting i orden, men mangler noen småting da så klart ;) Legger ved bilde av vogna og noe stash jeg handla på KID her om dagen :)ImageUploadedByBV Forum1391940472.106741.jpgImageUploadedByBV Forum1391940484.139915.jpg

Er det skjult gruppe på Facebook? :)

Er det skjult gruppe på Facebook? :)
Jepp, er en hemmelig gruppe på fb :) Må få noen til og legge deg til dær. Tror det er en tråd her på juni 2014 som omhandler fb siden til juni 2014. Husker ikke hvem det var som la meg til dær :p

Jeg er heller ikke med i Facebookgruppen, og foretrekker den litt mer anonyme tilværelsen ;)

Er straks 23 uker og formen er fin. Det eneste jeg kjenner er at jeg blir tidligere trøtt på kvelden enn til vanlig, og ved mye gåing/ståing/forflytning på jobb (sykepleier på sykehus), så kan halebeinet bli litt vondt. Men det gir seg etter en natts hvile, så jeg håper det holder seg sånn.

Eneste jeg har kjøpt er en pakke med Pampers bleier i str. 1 og MAM-smokk i str. 0-6mnd :p Vi har jo "alt" etter storesøster, så vi stresser ikke med å kjøpe inn/lage de få tingene vi skal investere i (søskenvogn? lekegrind, et par nye plagg, en sengekant til vugga, utstyr til å sy babynest, strikke to tepper, spedbarnssete til badebaljen, evt. ny ammepute, et par nye amme-BH'er, nye ammeinnlegg i ull + engangs, et par nye ammetopper).

Og ellers tenker jeg mye på hvordan storesøster vil reagere på å få en liten søster og hvordan vi best kan inkludere henne og gi henne oppmerksomhet alene. Litt tanker om barseltiden (gleder meg ikke til barseltårer og vil helst dra hjem fra sykehuset dagen derpå) og permisjonsplaner blir det også, men prøver å ikke favne for vidt, for man vet jo aldri om man får en rolig sovebaby, en aktiv nattevåker eller en kolikkbaby (satser på at vi gjorde fra oss det med storesøster) ;) Og selv om jeg de første tre månedene (med kvalme, trøtthet og hodepine) tenkte at jeg aldri skulle bli gravid igjen, så har jeg nå lyst på en nr. tre (om noen år) ;)

Så det er egentlig ganske koselig å være gravid for tiden, og uke 20-30 skal visst være de beste ukene, den såkalte "milde midten" :happy119

Back
Topp