Lite/ingen krefter

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Blir litt klaging. Var like før innleggelse i helgen, Pga oppkast og vekttap, men så fikk jeg først postafen som hjalp meg å få i meg litt drikke på egenhånd og uten å kaste opp. Var på legevakta og fikk afipran istedet som jeg tar nå. Men Nå har jeg virkelig ikle noen krefter. Klarer så vist å løfte armer og bein, ligger hele dagen, og får fortsatt i meg minimalt. Er det flere som har så lite krefter?

April 2015 <3

Uff, stakkar deg:-( har selv ingen krefter/energi, men får i meg mat. Sender deg en bli-bedre-klem :-)

Har null krefter selv. Men har blitt vanlig syk så tror det er derfor.
Ønsker deg god bedring!

Huff, håper d kommer seg snart! er selv veldig sliten og slapp, hele tiden!

Takk dere:) prøverå være positiv å tenke at det kommer noe veldig fint ut av det.. Men.. Grusomt uten krefter.. Fått afipran så kan jo være de som gjør meg sånn, noen med erfaring?

April 2015 <3

Afipran gjør meg vanvittig slapp! :-(
Fikk en annen i forrige svanherskap, men husker ikke hva den heter. Tror den begynte på S . Den var bedre :-)
Vet hvordan du har det, jeg ble innlagt i forrige svangerskap med hyperemesis, grusomt er det!!! :-(
God bedring ! Satser på det gir seg !! :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg får smerter i beina av afipran, blir utrolig sliten! De hjelper litt på brekninger men ikke kvalmen..
Men får du i deg noe mat og veske?
Man blir utrolig slapp uten veske i kroppen, kanskje du burde få intravenøst?

Uff.. ja tenker at det kan være tbl som kanskje gjør mye av det.. Måtte på legevakta i helgen, men hadde tatt en postafen den dagen og greide å få i meg en pk med nudler og litt drikke så da ville de vente å se.. Men får ikke i meg no mer nå.. Så litt usikker hva jeg skal gjøre. Ligger bare på sofaen og i senga orker ingenting annet..

April 2015 <3

Vil ikle klage heller, men så grusomt det er å ligge sånn her hver dag.. :/

April 2015 <3

Uff.. ja tenker at det kan være tbl som kanskje gjør mye av det.. Måtte på legevakta i helgen, men hadde tatt en postafen den dagen og greide å få i meg en pk med nudler og litt drikke så da ville de vente å se.. Men får ikke i meg no mer nå.. Så litt usikker hva jeg skal gjøre. Ligger bare på sofaen og i senga orker ingenting annet..

April 2015 <3

Da synes jeg du skal ringe legevakten jeg, for dehydrering er ikke å tulle med. Jeg har hatt hypermesis nå for tredjegangen. Hver gang jeg kaster opp så tvinger jeg i meg vann og noe å spise på. Få mannen til å lage mat til deg. Da hat du i det minste noe å kaste opp og kanskje du kan beholde litt?

Kastet opp alt jeg fikk i meg, prøvde å spise og drikke selvom det kom opp igjen med engang.. gikk ned 5 kg og fikk beskjed av legen om å ta postafen. Så tok det og kasta ikke opp, men de ville ha meg på legevakta og sa at Pga den postafen hjalp så skulle jeg prøve med det, eller fikk afipran i stedet. Kaster ikke opp lenger men har likevel null krefter.. Orker så vidt å gå på do osv, er helt skjelven, så tenker det kan være Pga av afipranen kanskje? Men kommer meg jo aldri hvis jeg ikke får i meg noe heller... Så :/

April 2015 <3

Hvis du ikke får i deg noe væske så er det farlig. Da burde du få IV !

Jeg tok postafen istedet for afipran i dag og føler meg mye bedre!!:) det var virkelig godt. Da skal jeg ikke ta afipran lenger hvertfall:)

April 2015 <3

Er i helt grusom form.. Med en gang jeg prøver å spise litt eller drikke må jeg kaste opp. Så gått ned 2 kg på 3 dager. Orker nesten ikke stå opp av senga, pga tapt energi. Så ligger rett ut om dagen..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp