Lite hjelp med bilde greier

Lykkelig med 3

Forumet er livet
Jeg kunne tenket meg å vise dere bilder av ting men skjønner ikke hvordan jeg skal få det til! vill legge ut ul bilde og mage bilder og vognen osv.. men får det ikke til![:(] hjelp!

du kan laste opp bildene dine på tinypic.com for eksempel..

Nå aner jeg ikke hva du har prøvd eller ikke..

Men først må du laste opp bilde på nettet. Jeg bruker www.photobucket.com , der må du registere deg, men det er gratis. Jeg syns den siden er veldig enkel og grei å bruke.

Så når du har fått lastet opp bilde, så bruker du direkt link, kopierer den. Og trykker på det ikonet som ligner på fjell og en sol, her hvor du skriver. Da får du opp en ny rute hvor du limer linken inn og trykker ok. Så kommer bilde her...

Eller..

Du kan trykke rett under her, "klikk her for å last opp!". også blar du gjennom og finner bilde ditt! Men jeg tror du må forminske bilde først da. Jeg har ikke brukt den metoden så aner ikke.. Men du får prøve.

Og ja, jeg er elendig på å forklare, men har prøvd. [:D]

Nei dette var ikke noe for meg!
hehe.. fikk det ikke til!! Tar og prøver igjen en annen dag!
[&:][:D][:-][8|]

hmmm denne henger jeg meg på.......jeg detter av her: ikonet som ligner på et fjell og en sol .....kan ikke si jeg finner det noe sted..........er dette kanskje noe som ble endret ved den tekniske oppdateringen her inne?

Dette fikk jeg lagt inn via "eller" metoden siden filen er så liten, men det blir jo ikke helt det samme[:)]

Jeg bruker bare imageshack og limer linken inn i "Add image" [8D] er bildet for stort så kan du resize det på imageshack før du laster det opp på nytt igjen. Jeg er overhodet ikke en teknisk person men denne skjønte jeg etter en stund.[:)]

ORIGINAL: RenathePro

Jeg bruker bare imageshack og limer linken inn i "Add image" [8D] er bildet for stort så kan du resize det på imageshack før du laster det opp på nytt igjen. Jeg er overhodet ikke en teknisk person men denne skjønte jeg etter en stund.[:)]

Jeg bruker også imageshack og gjør bildet mindre der. Har hverken sol eller fjell jeg heller, men limer linken fra imageshack mellom her: For har nemlig en knapp som heter image, her inne hvor jeg skriver innlegget.
Gud vet ikke om dette ble noe mer forståelig men...

prøvde akkurat dette og bilde kom opp, men det gjorde også teksten: [img][/img].........[:)]

ORIGINAL: Tønna

prøvde akkurat dette og bilde kom opp, men det gjorde også teksten: [img][/img].........[:)]

hmmm... så rart.. Image teksten forsvinner her hvertfall...

Back
Topp