Lite fostervann!

MammaIApril2015

Flørter med forumet
Var på ultralyd i går for å sjekke vekst, og da oppdaget de at det var litt lite fostervann (bare akkuratt nok). Ble sjekket for åpning, og den var 1-2cm, uten at jeg har merket annet enn kynnere.

Skal tilbake i dag kl 10 for å sjekke fostervann. Mulig jeg blir satt i gang om de synes det er for lite.
Er 40+1, så frøkna er hjertelig velkommen nå!

Hvordan er det å bli satt i gang? Hva kan jeg forvente?

Var på ultralyd i går for å sjekke vekst, og da oppdaget de at det var litt lite fostervann (bare akkuratt nok). Ble sjekket for åpning, og den var 1-2cm, uten at jeg har merket annet enn kynnere.

Skal tilbake i dag kl 10 for å sjekke fostervann. Mulig jeg blir satt i gang om de synes det er for lite.

Det er ingen problem med å bli satt igang :-( Jeg har både fått sprøytet inn gel og satt inn ballong, ingen av tingene gjør vondt :-D Med første gikk det ca 8 timer fra gelen til riene kom, snuppa kom i løpet av 4-5timer med pressrier.

Masse lykke til! :-)
Det er godt du hadde ultralyd igår da, så det ble oppdaget! :-)

hvordan gikk det?:)

Beklager sein oppdatering her, men jeg ble satt i gang. Snuppa er nå 1 uke gammel <3

Fødselen gikk greit. Kun de to siste timene med rier skikkelig ille (gikk veldig fort da - fra 4cm til baby i armene på 40 min). Hun var ute på 3 pressrier, og det var rett før samboer måtte ta i mot hun alene!

En liten perfekt liten frøken med navnet Thale. 46cm og 3000g - frisk og rask <3

Åh, så herlig! Gratulerer så mye :)

Gratulerer!

Gratulerer så mye! :-)
Godt at du ble satt igang, og at alt er bra!
Var dere alene på føderommet når du måtte presse? Eller ble du sendt hjem etter igangsetting?
Beklager sein oppdatering her, men jeg ble satt i gang. Snuppa er nå 1 uke gammel <3

Fødselen gikk greit. Kun de to siste timene med rier skikkelig ille (gikk veldig fort da - fra 4cm til baby i armene på 40 min). Hun var ute på 3 pressrier, og det var rett før samboer måtte ta i mot hun alene!

En liten perfekt liten frøken med navnet Thale. 46cm og 3000g - frisk og rask <3

Back
Topp