Lite fostervann i uke 39! Erfaringer? *oppdatert

Tusen takk for svar! Jeg vil jo at dere skal være ærlige, hvis ikke er vitsen med å spørre borte...

Jeg syns selv det er mye mindre liv enn vanlig og har en litt dårlig magefølelse... Skal til jordmor i morgen og håper jeg kan få noen skikkelige svar da. [:(]

Har ikke erfaring med lite fostervann, men om du kjenner lite liv i dag så drikk litt saft og legg deg på sofaen en time. Da skal du kjenne god bevegelse fra knøttet. Om du ikke gjør dette så ringer du føden, det er en ordre altså. Er så alt for mange så mister på overtid. Om du blir litt skremt av meg nå så gjør det ingenting. Når du føler at noe ikke er helt som det skal så sjekk det opp. Er en liten baby der inne som skal ha det bra vet du.

Tusen takk for svar! Begynte å blø igjen i dag og skal til jm om to timer...
Er veldig spent på hva de gjør, for dette er ikke spes gøy. [X(]

Ønsker deg masse lykketil og krysser alt som krysses kan for deg[:)]
Håper du kommer tilbake med gode nyheter og oppdaterer oss siden[:)]

Tusen hjertelig takk!

Nå har jeg oppdatert her!
[:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19004297

ORIGINAL: Everglot

Nå har jeg oppdatert her!
[:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19004297
tror jeg hadde forlangt å bli satt igang jeg slik som det er nå

Selv ble jeg satt igang over termin med første mann. Da hadde jeg vært inne x antall ganger,med mistanke om vannavgang som det ble målt litte forstervann,men ble sendt hjem igjen. Slik var det fram og tilbake i 4 uker ,før en av overlegene kikket på meg og ble satt igang samme dag. Og da viste det seg at jeg ikke hadde fostervann i det helle tatt pluss at det var nære nipen at det gikk virkelig galt. Da de mistet kontakt med ungen under fødselen så ble det til at en lege sto og presset oppe på magen min mens en annen dro med sugekopp for å få ungen ut. Siden det hastet med å få ham ut og fødselen var gått forlangt til ks

jeg hadde lite på slutten med Tuva, de strippet meg og sa at om ingenting skjedde så ble jeg satt igang 3 dager etterpå..
Og med eldste oppdaget de at jeg hadde lite fostervann når de forløste henne med ks..

Så denne gangen skal jeg inn til UL kontroll når jeg nærmer meg termin for å se om det har skjedd denne gangen også, og regner med det blir samme prosedyre som sist om det er tilfelle...

Skal til ny ultralyd på fredag og regner med at jeg bestemmer meg for hva jeg vil da, utifra hvordan det står til.
Problemet er at hvis jeg blir satt igang så kommer jeg ikke på ABC-klinikken som jeg vil... [:(]

Skal til ny ultralyd på fredag og regner med at jeg bestemmer meg for hva jeg vil da, utifra hvordan det står til.
Problemet er at hvis jeg blir satt igang så kommer jeg ikke på ABC-klinikken som jeg vil... [:(]

du kan jo føde på naturlig vis selv om du ikke er på abc. Da er det vel Ullevaal du skal til?[8|] Jeg fødte der, og fikk ligge i badekar så lenge jeg ville... dop fikk jeg ikke heller... litt for naturlig for min smak[8D]
kanskje nevne til jordmødrene at du helst ville vært på abc, så leger de kanskje tilrette det som tilrettelegges kan?

Lykke til[:)]

ORIGINAL: liseann

du kan jo føde på naturlig vis selv om du ikke er på abc. Da er det vel Ullevaal du skal til?[8|] Jeg fødte der, og fikk ligge i badekar så lenge jeg ville... dop fikk jeg ikke heller... litt for naturlig for min smak[8D]
kanskje nevne til jordmødrene at du helst ville vært på abc, så leger de kanskje tilrette det som tilrettelegges kan?

Lykke til[:)]

Har født på abc 2 ganger tidligere og kan liksom ikke se for meg noe annet. (Fikk frysninger bare vi tittet på de vanlige fødestuene..)

Jeg vil føde i vann, men kan jeg det på vanlig avdeling der? [:-]

dytter litt

Back
Topp