Lite fostervann? Erfaring?

HappyMommy88

Glad i forumet
September To Remember 2022
Utmarsj 2024
Marsfiolene 2026 ♡
Uke 31.
Har i flere uker kunnet kjenne kroppen til baby veldig godt. Kunne ikke det før helt på slutten med de andre.
Kjenner du kroppen til baby godt? Slik at du kjenner med hånda utenpå magen hvor hode, rygg, knær osv. er? Er ikke særlig slank, om det skulle ha noe å si.... Hadde også lavt sf-mål. Jordmor nevnte at det kunne bety lite fostervann, men ble ikke gjort noe videre... Tenke tenke tenke......

Uke 31.
Har i flere uker kunnet kjenne kroppen til baby veldig godt. Kunne ikke det før helt på slutten med de andre.
Kjenner du kroppen til baby godt? Slik at du kjenner med hånda utenpå magen hvor hode, rygg, knær osv. er? Er ikke særlig slank, om det skulle ha noe å si.... Hadde også lavt sf-mål. Jordmor nevnte at det kunne bety lite fostervann, men ble ikke gjort noe videre... Tenke tenke tenke......

Jeg kjenner og baby godt utenpå magen. Har gjort det lenge (33+3 i dag). Jeg var og redd for for lite fostervann - men UL i uke 30 viste at alt var fint mtp det :-)
Jeg føler liksom at lillemor ligger like under huden hele tida. Husker ikke hvordan det var med de andre ... :-)

Med de 3 første var det akkorat som du beskriver... Å det var ikke særlige mengder med vann som kom heller, minst med nr 2 faktisk. Sto påkledd på fødestua når vannet gikk, å jeg kan ikke si at verken buksene eller skoene var noe overaskende våt. Mens med nr 4 var det horrible mengder med vann, hadde ingen anelse om hva jeg kjente hvor utenpå magen:)

Jeg kjenner og baby godt utenpå magen. Har gjort det lenge (33+3 i dag). Jeg var og redd for for lite fostervann - men UL i uke 30 viste at alt var fint mtp det :)
Jeg føler liksom at lillemor ligger like under huden hele tida. Husker ikke hvordan det var med de andre ... :)

Ja, er litt sånn! At det kjennes ut som hun er like under huden. Veldig merkelig følelse! Er fint da, og kunne kjenne henne så godt på denne måten! :) Men undrer såklart, siden det er så annerledes enn med de andre barna. Hadde da syke mengder med fostervann med de andre. Mange liter. Om æ ikke husker helt feil, beregna de 5-6 L med han siste!

Back
Topp