Lite folk her?

sunnvo

Andre møte med forumet
Selv er eg her inne veldig sjelden.. er litt tungvindt system syns eg.. men når jeg fikk Hallvard som er 3 1/2 nå så var eg her masse, og fikk jo masse venner som eg enda har mye kontakt med. Så egentlig burde eg være her ofte sånn at eg kan bli kjent med dere, for dere er sikkert supre jenter :) Men ser jo at når jeg først er her inne så er det lite som har skjedd siden sist... så kanskje dere er her like lite som meg?!.. 

Heihei! :)
Jeg er her for første gang ettersom jeg nå venter mitt første barn <3
Synes også at aktiviteten kunne vært større, meen jeg er her inne hver dag for å se om det er noe nytt, svare på noe jeg kanskje vet svaret på, eller spørre om ting jeg lurer på (ettersom jeg er ganske grønn!:)

Synes det hadde vært kjempe koselig å fått litt bedre kontakt med jentene og damene her inne! :)

I forhold til tidligere terminforum eg var på, så er aktiviteten laber. Igrunn veldig synd... Vi har jo ikkje så lenge igjen igrunn :)
Ikkje at eg føler for å dele magebilder og personlige ting :P, men folk virker meir tilbakeholden ? Tråder som blir lagt ut blir lest, men få orker å besvare. Skjedelig for den som skriver, og man blir jo ikkje bedre kjent på den måten.
Trådene trenger jo forsåvidt ikkje handle om graviditet engang.
Ser det er mange som har konkurranser og diverse gøyale ting :)
Men hele forum opplegget var lettere før! Syns ikkje babyverden burde forandre på det.
Mest av ALT savner eg hvordan trådene blinket når noen hadde svart etter ditt eget innlegg. Nå må man gå inn å sjekke alt... da går tiden.
Så det kan jo hende det er flere faktorer for dårlig aktivitet ?

Mitt forrige terminforum hadde masse aktivitet. Dette forumet er heller veldig labert.
Selv har jeg ikke noe behov for å spørre om ting, da jeg venter min nr 3, og det er to veldig tette sv.skap. Derimot kan jeg finne på å svare på andre tråder..
Mistenker at det er mange som kanskje ikke har tid, at det blir for mye å "holde styr" på, og som det er skrevet over her, forandringene har gjort forumet tungvindt. 
Litt trist for de som venter sine første små, og som jubler for fullgåtte uker, og evt andre ting som de gleder seg over. Selv kan jeg nok bli litt flinkere å gratulere disse.

(også tror jeg det er endel som gjemmer seg på en viss annen plass jeg ikke nevner navnet på... Dere vet hvor jeg mener..)

Det virker som om det er størst aktivitet på Juli2012 forumet på FB:)

Har søkt, men finner ikke den gruppen.. sikkert fordi den er hemmelig... :(

Ja, det var jo endel mer liv her tidligere i svangerskapet, men så skjedde det vel noe. Følte etter at det ble oppdaget at ei egentlig ikke var gravid så ble det litt labert? Eller så var det i begynnelsen det var helt nytt, hvor uke fra uke var mer spennende? Jeg kan ikke skylde på noen for er ikke av de mest aktive selv. Men synes også at det var bedre før? har vært i sep 2009 og jan 2012 forumet(mistet begge ganger)

Såpass.. har ikke fått med meg at det har vert noe action her eg.. kanskje eg som var veldig sein med første gang inn her... 

Jeg er her endel, men på en måte har jeg faktisk følt at jeg har "mast" om jeg har laget nye tråder, at det ble litt mye ifra min side kanskje :p .... men det er vel pga lite aktivitet fra enkelte :)
....uansett har jeg nå lyst å bli flinkere når jeg ser det er flere som etterlyser mer aktivitet! :D

*dyttdytt*

Hm... Mener jeg hadde svart på denne tidligere, men nå er posten min borte??

Hva har du svart da? :) jeg har ikke fjernet noe...... (om det engang går ann...)

Jeg er her stort sett hver dag jeg :) Men syns det er tungvint når man må gå inn å sjekke på alle postene om det er svart osv. Men følger med og svarer og stilller spørsmål :)
Er førstegangs, og helt grønn, og lurer på masse hele tiden :)
Ellers er jeg mye på tryne boka også :)

Tina_81 skrev:
Jeg er her stort sett hver dag jeg :) Men syns det er tungvint når man må gå inn å sjekke på alle postene om det er svart osv. Men følger med og svarer og stilller spørsmål :)

Du vet at du kan følge med de trådene du har svar på med å trykke på "abonere" under tråden? :)
Jeg er også førstegangs, å har veldig mye spørsmål og synes generelt det er kjempe stas å prate med andre i samme situasjon :)
Er også en del på det nettstedet vi ikke nevner med navn , men der er ingen av dere! :p

Er ofte inne å leser. Må innrømme at jeg ikke er flink å svare på tråder eller opprette nye. Men jeg opplever ofte at jeg har problember med å logge meg inn på babyverden... derfor har det blitt mest lesing fra min side. Men jeg er inne å leser hver dag, flere ganger for dagen. JA - for jeg er nysgjerring å vil ha med meg det meste som skjer! Jeg er en av  de få som ikke har opprettet profil på FB (facebook).

Nei, det visste jeg ikke. Det må jeg sjekke ut :) Jaggu lærer man ikke noe nytt hver dag :) hihihi

LilleGull90 skrev:

Tina_81 skrev:

Du vet at du kan følge med de trådene du har svar på med å trykke på "abonere" under tråden? :)
Jeg er også førstegangs, å har veldig mye spørsmål og synes generelt det er kjempe stas å prate med andre i samme situasjon :)

Tina_81 skrev:
Nei, det visste jeg ikke. Det må jeg sjekke ut :) Jaggu lærer man ikke noe nytt hver dag :) hihihi

LilleGull90 skrev:

Tina_81 skrev:

Er også en del på det nettstedet vi ikke nevner med navn , men der er ingen av dere! :p

Bruker dette jeg iallefall, for da har jeg oversikt over de trådene jeg selv er mest aktiv i inne på "min side" :) (blir uthevet skrift når noen har svar eller skrevet)

Så det nå. At jeg ikke har fått med meg det før nå liksom..hæhæhæ
Takk for tipsetemoticon

LilleGull90 skrev:

Tina_81 skrev:

LilleGull90 skrev:

Tina_81 skrev:

Bruker dette jeg iallefall, for da har jeg oversikt over de trådene jeg selv er mest aktiv i inne på "min side" :) (blir uthevet skrift når noen har svar eller skrevet)

Tror det har blitt dårligere med aktivitet her inne den siste måneden eller to, var en del før! Kanskje det kommer til å ta seg opp om en måneds tid når det begynner å nerme seg termin ;P

Mange har samlet seg på netttstedet vi ikke nevner navn på :p
send meg en pm om du også vil med dit :)

sunnvo skrev:
Hva har du svart da? :) jeg har ikke fjernet noe...... (om det engang går ann...)

Er vel en moderator som har fjernet det vil jeg tro. Hadde vel skrevet noe om at det var labert her inne i forhold til mitt gamle terminforum. Og at folk kanskje ikke hadde tid, pluss noe mer...

Back
Topp