Lite folk her?!!

Hehe, [;)] Den er grei... Sikkert like forvirra her, med mørkt hår, svart litt lang jakke og svarte sko, og brun simo [;)]

(uff, hørtes jo nesten ut som jeg bare går i svart.. [8|]) Skal ha hvit genser da [;)] Kan jo sende deg en pm med nr mitt [:)]Så har vi kontakten underveis evt.. [:)] Jeg er der vel mellom kvart på 11 og 11 en gang.. [:)]

Skal se om ikke sambo slipper meg av der jeg,eller så venter jeg på dere utenfor hotellet eller noe[:D] Du kjenner meg vel kanskje igjen fra sist Siri? Men hvis ikke så skal jeg ha på meg en grå jakke,rutete skjerf,svarte støvletter og mørk olabukse(troor jeg)[:D] Åsså triller jeg en svart Simo[8D]

ORIGINAL: Katrineisabell

Skal se om ikke sambo slipper meg av der jeg,eller så venter jeg på dere utenfor hotellet eller noe[:D] Du kjenner meg vel kanskje igjen fra sist Siri? Men hvis ikke så skal jeg ha på meg en grå jakke,rutete skjerf,svarte støvletter og mørk olabukse(troor jeg)[:D] Åsså triller jeg en svart Simo[8D]

Det gjør jeg nok [;)] Sender deg en pm også [8D] Så har vi det i boks. [:)]

Ja det blir supert[:D] hihi er ikke blond å har ikke langt hår lenger btw[:-] USj[8D]

hehe[:D] kjempe fint.
Da skal jeg være der før kl.11

hehe, kjenner deg sikkert igjen uansett vettu katrine [:D]

Den er god Kiara.. Er der litt før 11 jeg også regner jeg med... [:D]

*herregud, nå kjenner jeg dette begynner å bli seriøst.... [8D], kribler i magen jo *

Så bra vi er en gjeng som møtes først, så blir det ikke så "skummelt" å møte de andre! He he[:D] Gleder meg masse til å møte dere jenter![:D]

Ja syns det er koselig at vi kan møtes litt før så ikke jeg roter meg bort på hotellet og slik[:-] Ja for såå surrete er jeg liksom[:D]
Herreguud det er under 12 timer til vi tusler oppover mot hotellet nå jenter. WEEEE[:D]

ORIGINAL: Katrineisabell

Ja syns det er koselig at vi kan møtes litt før så ikke jeg roter meg bort på hotellet og slik[:-] Ja for såå surrete er jeg liksom[:D]
Herreguud det er under 12 timer til vi tusler oppover mot hotellet nå jenter. WEEEE[:D]

Samme her!!! Jeg er verdens mest surrete person! He he:-) Må hoppe i køys snart, for jeg må opp tiiiidlig. Skal kjøre fra Askim til Oslo i morgen tidlig. Satse på at jeg ikke forsover meg[:)] Ses i morgo!

Back
Topp