Lite folk her?!!

vesla87

Gift med forumet
Hehe, var lite med folk her i kveld.. :) Mange er vel i oslo nå :P Gleder meg masse til i morra :D 

Ja, er nok så.. holder på med avstemning av bildekonkurransen nå, så er litt inaktiv..[8D]

er her jeg og :D

Jeg er her[:D] Skulle vært i Oslo i kveld men Dennis var ikke helt i form så da ble vi hjemme for å være sikre på at han ikke er syk(han spydde etter maten i stad og hadde litt feber). Tror det bare er tennene som plaget han så da blir det Oslo på oss begge i morgen tidlig[:D]

Nå gomler jeg Freia påske egg og driver med mine siste forberedelser til oslo tur[:D]

jej :) Når skal du være i byen katrineisabell? 

Tenkte å komme meg innover sånn 10.30-11.00 eller noe jeg om det passer med spising,søvn osv her[:)]Spørs når jeg får dratt sambo ut av senga å[8D]Jeg gidder ikke kjøre innover selv å slanke lommeboka mi p.g.a parkometeret[8|]
Når tenkte du deg innover?[:)]

er her jeg sånn til og fra[:D]
Burde ordnet det vi skal ha med i morra, men er så utrolig deilig å endelig sette ræva ned[8D]
Trtt er jeg også, kaffe er tingen

ORIGINAL: Katrineisabell

Jeg er her[:D] Skulle vært i Oslo i kveld men Dennis var ikke helt i form så da ble vi hjemme for å være sikre på at han ikke er syk(han spydde etter maten i stad og hadde litt feber). Tror det bare er tennene som plaget han så da blir det Oslo på oss begge i morgen tidlig[:D]

Nå gomler jeg Freia påske egg og driver med mine siste forberedelser til oslo tur[:D]

åhhhhhhhhh d påske-egga er sååååå digg!!!![:D] så de har kommet i butikkene allerede?? heheh

jeg er her, men aktiv er jeg nok ikke fortiden. såvidt jeg orker å være våken.

Jeg er her. Men skal prøve å være litt sosial med mannen min i kveld... [8D]

Og så har jeg en unge som har spydd i dag, så er spent på natten.... [:'(]

ORIGINAL: bennylure

er her jeg sånn til og fra[:D]
Burde ordnet det vi skal ha med i morra, men er så utrolig deilig å endelig sette ræva ned[8D]
Trtt er jeg også, kaffe er tingen

Ååååååååå som jeg gleder meg til å treffe deg i morgen snuppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er her! [:D]

ORIGINAL: Gedine87

åhhhhhhhhh d påske-egga er sååååå digg!!!![:D] så de har kommet i butikkene allerede?? heheh

jaa de er BEST[:D] Jepp fikk tak i en pakke i går,nå er den borte[:-]

Tenkte å komme meg innover sånn 10.30-11.00 eller noe jeg om det passer med spising,søvn osv her[:)]Spørs når jeg får dratt sambo ut av senga å[8D]Jeg gidder ikke kjøre innover selv å slanke lommeboka mi p.g.a parkometeret[8|]
Når tenkte du deg innover?[:)]

Jeg drar innover 10.30 ca.. Så er der vel mellom kvart på og hel. :) Skal møte Idatherese ved slottet før vi går videre :) Jeg fikk pappa til å kjøre og sambo til å hente ... [;)] hehe.. Møt oss der du også da? :)

kan jeg også møte dere ved slottet??

Jaja :) Bare å slenge seg på :) Jeg er ikke sikker på hvor det er, men hvis jeg studerer kartet så finner jeg nok ut av det ;) 

Kjempe fint..null kjent jeg også...vi er hos mormor`n min på torshov.
men mamma kjører meg ned..
hvem side av slottet skal jeg møte dere på, og når?

Jeg blir sluppet av ved fridays, så blir vel mot karl johan siden ;) Jeg bare triller opp mot kirka så venter ejg vel rett nede ved trappa eller no ;) hehe-

ok..mamma trodde hun visste hvor det var..
men dere får se ette ei stedsforvirra jente med mørkt hår, svart jakke,hvite støvler og svart emmaljunga sportsvogn.

når skal jeg være der sånn ca.?

Back
Topp