Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Katrineisabell
Jeg er her[:D] Skulle vært i Oslo i kveld men Dennis var ikke helt i form så da ble vi hjemme for å være sikre på at han ikke er syk(han spydde etter maten i stad og hadde litt feber). Tror det bare er tennene som plaget han så da blir det Oslo på oss begge i morgen tidlig[:D]
Nå gomler jeg Freia påske egg og driver med mine siste forberedelser til oslo tur[:D]
ORIGINAL: bennylure
er her jeg sånn til og fra[:D]
Burde ordnet det vi skal ha med i morra, men er så utrolig deilig å endelig sette ræva ned[8D]
Trtt er jeg også, kaffe er tingen
ORIGINAL: Gedine87
Jeg er her[:D] Skulle vært i Oslo i kveld men Dennis var ikke helt i form så da ble vi hjemme for å være sikre på at han ikke er syk(han spydde etter maten i stad og hadde litt feber). Tror det bare er tennene som plaget han så da blir det Oslo på oss begge i morgen tidlig[:D]
Nå gomler jeg Freia påske egg og driver med mine siste forberedelser til oslo tur[:D]
åhhhhhhhhh d påske-egga er sååååå digg!!!![:D] så de har kommet i butikkene allerede?? heheh
Tenkte å komme meg innover sånn 10.30-11.00 eller noe jeg om det passer med spising,søvn osv her[:)]Spørs når jeg får dratt sambo ut av senga å[8D]Jeg gidder ikke kjøre innover selv å slanke lommeboka mi p.g.a parkometeret[8|]
Når tenkte du deg innover?[:)]