Lite følelser for svangerskapet

Bondemamma

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Andre som føler lite for svangerskapet? Er så opptatt av lillemor og hverdagen at jeg glemmer jeg er gravid, (og føler meg lite gravid sånn sett.)
Med lillemor var det mye mer følelser, men hun var veldig etterlengtet etter 18mnd prøving. Da hadde jeg jo kun megselv å tenke på og. Var usikker på om det var pga jeg er så opptatt av lillemor eller om det var noe gale.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg blir minnet på graviditeten hele tiden bortsett fra når jeg sover. Har ei på 3 1/2 som heldigvis klarer å ta vekk fokuset mitt på graviditeten

Jeg blir minnet på graviditeten hele tiden bortsett fra når jeg sover. Har ei på 3 1/2 som heldigvis klarer å ta vekk fokuset mitt på graviditeten
De gangene jeg blir minnet på d, er d pga keg blir dårlig/vond i magen. Det er en såååå kjekk måte å huske d på :) not :p

Jeg tenker ikke så mye på babyen denne gangen, sånn var det med nummer to også. Men man er jo så opptatt med de ungene som er utenfor magen. Formen minner meg på at jeg er gravid, også prøver jeg å tenke litt på babyen innimellom. Det er nok ikke noe galt, bare naturlig at man ikke har så mye fokus på svangerskapet når man har fått barn tidligere.

Jeg tenker ikke så mye på babyen denne gangen, sånn var det med nummer to også. Men man er jo så opptatt med de ungene som er utenfor magen. Formen minner meg på at jeg er gravid, også prøver jeg å tenke litt på babyen innimellom. Det er nok ikke noe galt, bare naturlig at man ikke har så mye fokus på svangerskapet når man har fått barn tidligere.
Takk! Nøyaktig det jeg trengte å høre :) er jo bare første å sammenligne med, og begynte å tenke om det er noe alt med hidet mitt som ikke er like "lykkelig" over å være gravid denne gangen. Er jo seff glad, men fpr liksom ikke sjans å tenke så mye over det. Var en liten kjappis his legen og tok ul for å sjekke at det fremdeles er liv, og DET var det! En liten danser inni der ha ha! Var godt å se, og fikk tenke og kjenne litt på det på vei hjem. Føler meg mye bedre nå, og skal slå meg til ro med at det er lillefrøkna som holder meg opptatt. Sikkert derfor jeg er i litt bedre form nå enn sist og :)

Tenker ikke så veldig mye på det jeg heller.

Travle dager på jobb og en toåring gjør at dagene går. I tillegg så tør/vil jeg ikke engasjere meg så veldig før vi har vært på ul først om en uke for sjekke at fosteret har det bra og er friskt.

Kvalmen, trøttheten og uvelheten minner meg på at noe er på gang da :)

Last edited:
Sånn er det her også. Skjer alt for mye til at jeg rekker å tenke så mye på det.. Men litt deilig i grunn:)

De gangene jeg blir minnet på d, er d pga keg blir dårlig/vond i magen. Det er en såååå kjekk måte å huske d på :) not :p

Jeg er så heldig at jeg har fått allergisk reaksjon på Fragmin dom jeg må ta for graviditeten å klør og klør hele tiden til tide og utide

Akkurat sånn har jeg det også :) Babyen blir like høyt elsket når den kommer, men disse to andre guttene mine får full oppmerksomhet enn så lenge. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk jenter! Så godt å høre dere og føler slik og at d er vanlig.

Jeg har det på samme måte. Med en på snart 3 år, så blir det ikke så mye tid til annet :) Kanskje det blir mer fokus på det etter ordinær ul og når vi begynner å kjenne spark? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har det på samme måte. Med en på snart 3 år, så blir det ikke så mye tid til annet :) Kanskje det blir mer fokus på det etter ordinær ul og når vi begynner å kjenne spark? :)

Sent from my iPad using BV Forum
Ja det tror jeg! Kjente d litt i bilen på vei hjem fra ul i dag. Var alene så fikk tenke litt og det var godt :)

Back
Topp