Lite eller ingen symptomer?

snart3gull2015

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Jeg blir litt bekymret, da jeg kjenner så lite symptomer denne gangen. De to andre graviditetene mine hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og kjente godt på kroppen at jeg var gravid. Nå, derimot, kjenner jeg kun "strekking" nederst i magen og har litt ømme bryster... Blir lenge å vente til legetime 5.januar...

Jeg har heller ikke stort flere symptomer enn det du har, men det tar jeg (heldigvis) med knusende ro.

Jeg har heller ikke andre symptomer enn det du har. Jeg tar det helt med ro, men dette er mitt første svangerskap så jeg har ingenting å sammenligne det med.

Jeg har også lite symptomer. Mens smerter, trøtt, fryser.
Ingen ømme pupper men kvalmen ser ut til å komme nå.
6+3 i dag

Har så og si ingen symptomer selv. Eller sulten hele tiden da og veldig trøtt, men trøttheta kan komme generelt av årstiden også tror jeg. Prøver å ta ting med ro og tenker at det blir nok av symptomer etterhvert som tiden går og nyter faktisk det å slippe kvalme enda, håper jeg slipper unna helt xD haha.

Lite her og. Svake menssmerter, såre brystvorter og veldig trøtt. Ellers ikke noe. Bekymrer meg litt, men det er mer pga at jeg er gravid og ikke at jeg har lite symptomer;)

Jeg bekymrer meg også for lite symptomer, husker sist, da kjente jeg ongenting utenom strekking i livmor område og va på ul uke 6, viste seg det var en Ma etter 3 uker med bekymring og venting.. Nå er jeg 4+5 ca og kjenner heller ikke mye, kjenner meg jo trøttere, litt kvalm 1 dag kansje, ikke så ømme pupper, bare litt større å myye mensmurring, blitt litt mindre av d n, men kjenner det, kjenner nesten litt bekkenløsningsfølelse og mye restless leggs,men er såååå bekymret...klarer ikke tenke på annet:( er jo ikke likt som første svangerskap uansett

Er lite her også.. har litt ømme pupper, ellers ikke så mye. Det var slikt i forrige svangerskap også, merket det ikke før i uke 6-7, da kom kvalmen:(

Er lite her også.. har litt ømme pupper, ellers ikke så mye. Det var slikt i forrige svangerskap også, merket det ikke før i uke 6-7, da kom kvalmen:(

Hvor langt er du på vei? Hva kjente du før uke 6-7? Ingenting?

Jeg har heller ikke kjent så mye til symptomer, hadde mye mer da jeg gikk gravid med gutten min.

Jeg har hatt lite murringer, lite ømme pupper, bare vært veldig trøtt. Men det kan jo komme av mørketiden og lavt jernlager osv.

Men i dag er jeg 6+0 og kjenner vel at kvalmen sniker seg mer og mer innpå, har nesten brekt meg på jobb flere ganger i dag, men er samtidig ekstremt sulten, sånn at jeg føler jeg skal dette sammen av sult. Det er vel ganske vanlig å ha lite symptomer fram til uke 6-7 og noen får jo nesten aldri noen symptomer en gang:)

Back
Topp