Lite bryllup

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Noen som har giftet seg og hatt ca 30-35 gjester?
Ble stemingen bra osv selvom det ikke var så mange gjester?

Vi var 24 gjester. Vet ikke helt hva du mener med bra stemning jeg... Stemningen var forsåvidt veldig god, bortsett fra at fotografen ødela store deler av dagen. Vi var ikke ute etter festing og fyll, så det var ikke den type stemning. Men koselig, familiær og lykkelig stemning[:)]

Jeg var i et bryllup med 35 stk en gang, og det var utrolig koselig! Så jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med det. Lettere å prate med folk når det ikke er så mange

Tenker det blir litt begge deler, hyggelig intim stemning under middag, kaffe og kaker. Samtidig som at det kan bli litt dans og feststemning etter maten.

ORIGINAL: Auliana

47, der 5 av gjestene var barn. Kjempemorro, upretansiøst og masse tid til å prate med venner og familie. Ja, brudevalsen var "voi , voi" med Nora Brocstedt...hehe..etterfulgt "Patriot Paula"...[:D] Alle gjestene storkoste seg, og det var det viktigste for oss. Så et lite bryllup er mer personlig og intimt. [:)]

Ja det er slik jeg liker det og, jeg kan egentlig ikke fordra å være i fokus så lite og intimt passer meg veldig bra[:)]

Vi var totalt 42 stk, derav 12 barn. Hadde både vielsen og festen i en låve, kjempestemning og akkurat slik vi ønsket. [:)]

Vi skal leie en gammel bestyrerbolig fra starten av 1900 tallet ifølge min nabo veldig fint sted å ha bryllup når man skal mindre enn 50 gjester.

Back
Topp