Lite bevegelser.

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg har jo ikke kjent såmye bevegelser pga. morkaken, men jeg har jo kjent noen bobler.
Igår syntes jeg ikke at jeg kjente noe hele dagen, selv etter mat og drikke.
Kjente et par bobler istad, heldigvis, etter mat, drikke,sukker, snop... Desperat etter å få livstegn, så dyttet inn det meste! Hi hi! :-) Men nå er det rolig igjen.

Jeg får jo ikke dyttet til den pga. morkaken foran, og vet ikke om den kjenner så mye om jeg dytter på sidene?
Men er det normalt, at det er så rolig, helt plutselig?
Vil liksom ikke mase på legen heller, for alt er nok bare bra.
Men følte meg mye tryggere forrige gang, da jeg kjente tydelige bevegelse daglig, med morkaken bak.

Kan det være at jeg bare har en rolig baby, i tillegg til at morkaken demper?
Den var ikke så sprellete på oul heller, så at den flyttet seg noen ganger, og beveget på armer og ben da.:-)
Men jeg kjente jo ikke at hun beveget seg da heller!

Skjønner at du tenker på dette. Har ikke sånn veldig tydelige/kraftige spark selv,mer romstering og snuing. Jeg tror nok at alt er bra - de sier jo at man ikke nødvendigvis kjenner daglig liv før rundt uke 28, og det er jo en stund til :-)

Det er nesten så du forklarer min hverdag.
Jeg har også morkaka midt i front.
Jeg prøver å ikke bekymre meg for mye enda, og tenker at han blir jo bare sterkere og sterkere, så vil nok kjenne mer etterhvert. :)
på alle kontroller og slikt hører vi jo fosterlyden med en gang.
Er du veldig bekymra tar de deg sikkert i mot på helsestasjon eller lege for en ekstra lytt. ;)

Godt det er flere! :-)
Stakkars, hun blir jo helt proppa med sukker! Bare for at jeg vil kjenne at hun er der inne! :-)
Men, nå vet jeg iallfall hvor hun er.
Tenk om noen år, når de er ute i den store verden.

Kjenner ikke all verden jeg heller, og her er morkaka bak - alt så visst bra ut på ul, får trøste meg med det :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Back
Topp