Capri-Sonne
Glad i forumet
Hei, jeg vet jo at man skal kontakte fødeavd om bevegelsene forandrer seg. Så hvorfor ikke jeg har gjort det aner jeg ikke- er vell bare et veldig langt steg og ta opp den telefon, kjøre helt til sykehuset og i tilegg få tak i barnevakt i tilegg. For der er jo bevegelse, det er bare at den har blitt mye mindre og mye svakere. MEN nå har lillegutt vært mer enn aktiv igjennom hele svangerskapet så kanskje ikke jeg hadde reagert om dette var første mann, for hun var rolig hele svangerskapet.
er jo uke 40 og hadde satset på at siste gang jeg skulle på sykehuset var til fødsel. ( En smule sykehusangst )
Enn så lenge der er bevegelse men den er mer enn halvert og hjertesalga igår var helt fin. Kan jeg ta det med ro litt til da?
Har kanskje kjent 8 spark siden igår kveld etter å ha drukket en kald cola og et sjokoladekakestykke.
er jo uke 40 og hadde satset på at siste gang jeg skulle på sykehuset var til fødsel. ( En smule sykehusangst )
Enn så lenge der er bevegelse men den er mer enn halvert og hjertesalga igår var helt fin. Kan jeg ta det med ro litt til da?
Har kanskje kjent 8 spark siden igår kveld etter å ha drukket en kald cola og et sjokoladekakestykke.