Lite bevegelse.

Capri-Sonne

Glad i forumet
Hei, jeg vet jo at man skal kontakte fødeavd om bevegelsene forandrer seg. Så hvorfor ikke jeg har gjort det aner jeg ikke- er vell bare et veldig langt steg og ta opp den telefon, kjøre helt til sykehuset og i tilegg få tak i barnevakt i tilegg. For der er jo bevegelse, det er bare at den har blitt mye mindre og mye svakere. MEN nå har lillegutt vært mer enn aktiv igjennom hele svangerskapet så kanskje ikke jeg hadde reagert om dette var første mann, for hun var rolig hele svangerskapet.

er jo uke 40 og hadde satset på at siste gang jeg skulle på sykehuset var til fødsel. ( En smule sykehusangst )

Enn så lenge der er bevegelse men den er mer enn halvert og hjertesalga igår var helt fin. Kan jeg ta det med ro litt til da?

Har kanskje kjent 8 spark siden igår kveld etter å ha drukket en kald cola og et sjokoladekakestykke.

Du kan jo prøve å vekke han, hoppe litt rundt, drikke mer kaldt(styrtdrikke) og ta et kakestykke til :) men fortsetter det å være så rolig utover dagen ville jeg ringt. Evt ringe jm for å høre hva hun synes? Da slipper du kanskje en tur til sykehuset :)
Synes selv det var et langt steg å ringe til føden når jeg var usikker, så ringte ikke, men bevegelsene tok seg opp etter litt gymnastikk og noen gode dytt på magen :)

På slutten var det veldig lite bevegelse her, var veldig aktiv tidligere men alt var fint da

Det er sikkert naturlig, men jeg ville likevel ringt og fått det sjekket opp! Bedre å ta en telefon for mye.

jeg skal bort kl 14. Regner ikke med det er noe alvorlig.. men sikkert greit å sjekke..
Takk for svar

det gikk bra =)

De var mye hyggligere der enn på telefon =) Og der var grei bevegelse men får god oppfølging =)

Så er glad jeg ringte, er mye roligere nå =)

Back
Topp