lite bevegelse

Phoebee

Elsker forumet
Er så merkelig denne gangen? På mine to forrige så kjente jeg bevegelser i uka 16... nå kjente jeg d litt rundt 17 1/2 uke..men så kjente jeg d aldri igjen.
.Syns d er litt rart.. de sier jo at en skal kjenne d tidligere fordi man vet hva man skal kjenne etter...men jeg kjenner jo nesten ignen ting? og vet hva jeg skal kjenne etter.. Er pittelitt småbekymra..[8|]

Gleder meg til ultralyd om en uke.

er d ikke typisk...hahaha.. Når jeg først skriver om d, ja da kjenner jeg plutselig spark i magen! Ligger på sia..rører meg ikke.. Så deilig!![;)]

heihei
Jeg har kjent av og på siden ca uke 15-16, er nå 18 uker.. Men er førstegangs da.. Men siste dagene har jeg kjent liv om natten når jeg har våknet og måttet på toalettet..  og ingenting på dagtid.. Kan jo hende du dysser minien i søvn hele dagen og h*n er våken om natten mens du sover.. og er jo mange som ikke kjenner noe som helst før uke 20-25???

ORIGINAL: Pixiee

heihei
Jeg har kjent av og på siden ca uke 15-16, er nå 18 uker.. Men er førstegangs da.. Men siste dagene har jeg kjent liv om natten når jeg har våknet og måttet på toalettet..  og ingenting på dagtid.. Kan jo hende du dysser minien i søvn hele dagen og h*n er våken om natten mens du sover.. og er jo mange som ikke kjenner noe som helst før uke 20-25???

hmmm..kanskje d ja. men syns jeg skal kjenne d litt tidligere likevel..[&:] Nekter å vente til uke 20-25.. *hehe*

Back
Topp