Lite aktivitet

mozart

Blir kjent med forumet
Er det flere som har det som meg? Min lille spire er der inne og gir små signaler om at hun er der flere ganger om dagen, men det er ikke den store aktiviteten til daglig. Enkelte dager sparker hun ganske mye, men regelen er heller at hun er rolig. Blir litt engstelig jeg..... Hjertelyden er alltid bra på kontrollene (140-155), og jeg tok dobbelttest tidlig i svangerskapet (den viste ingen tegn til at noe var galt).

Hadde det slik med 2 mann,svært lite aktivitet..men slik var visst jeg også i mammas mage...så lenge du kjenner liv hverdag,om ikke annet når du legger deg eller er i ro er det nok ikke noe å bekymre seg for.
men det går jo ann å få ekstra ultralyder..

Ikke store aktiviteten her om dagen heller men han ligger å spenner ned mot blæra så kjenner det til tider om dagen ja. Så knøttet dittligger sikkert i ei stilling der h*n mulig sparker i ryggen eller noe... Alt er nok kjempe fint skal du se:)

Min var kjempe aktiv i hele påsken, hele magen hoppet alle veier[:D]. Jeg var utvilt og glad og babyen var glad. Nå er jeg tilbake på jobb, lite søvn om natta og tidlig opp på morran. KJenner det er lmindre liv nå. Vet ikke om det har noe med å gjøre. Men hun sparker jo bare ikke så ofte og ikke så mye. Masse liv i helgene og.[8D]

skjønner du tenker litt da,men de sier jo det er helt vanlig med at aktiviteten til bebisen er opp og ned til tider!
men det går nok bra inni der,kanskje gullet er trøtt og sliten idag! [:D]

Back
Topp