Lite aktivitet her?

Er generelt lite aktivitet, både på åpent og skjult forum. Kan hende som Gravid95 sier at folk er i feriemodus.
Tar meg selv i å ikke være innom hver dag lenger. Har vel også kommet til et punkt der man bare venter og ikke har fult så mange spørsmål. Tar seg nok opp igjen :happy:
 
Er vel ferietid ja, og selv så har jeg ikke tid å være særlig mye innom, har ferie hele familien nå, og med en liten pode på 2 snart 3 år kan jeg ikke sitte så mye på telefon i løp av dagen heller :p Bare kort innom innimellom :)
 
Ikke mye feriemodus her hvertfall, bare 9 fattige varmegrader og det har regnet hver dag i en uke nå.. er så værsyk at det er grusomt:banghead:

Er vel lite å snakke om kanskje.. Tar seg nok opp igjen når termin nærmer seg og det skal utstyr på plass og sånne ting :happy:
 
Er vel kanskje litt sånn i andre trimester; litt mindre plager og mer ventetid. Så tar det seg opp igjen i tredje trimester :p
 
Veldig vanlig fenomen om sommeren også, hvis du f eks ser på topp 100 konkurransen så er det mindre krav og mindre aktivitet
 
:hilarious: ble mer stille fra meg og. Prøver å jobbe så mye ekstra jeg får til nå fremover.
Er jo gjennomsnittet av de siste 3 mnd som gjelder mtp utregning av permisjonspenger visst. Kjempe lite logisk med ett skranglete bekken å jobbe mer, men blir jo sånn når de endrer reglene. :bored:
 
Feriemodus her og! Kommer nok sterkere tilbake uti august :)
 
Back
Topp