Lite aktivitet her?

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Er det bare meg eller er det veldig stille her ?

Synes det har vært stille siste ukene jeg. Er her på feb og mars i og med jeg er akkurat mellom mnd.

Stille der og desverre

Ja, det er stille.. julestria, kanskje?

VEEEELDIG STILLE! vært det flere mnder føler jeg. bare i beg det var aktivitet her syntes jeg!

Enig, ikke mye liv for tiden. Kanskje på grunn av juleforberedelser?

Godt mulig det tar seg opp etter jul, selvom jeg synes det har vært stille en stund :p

Sånn bare for å trekke opp aktiviteten, kan jeg meddele at jeg har bakt eplekake i kveld, og har allerede spist 1/4 av den. Blir nok enda flere stykker utover kvelden :D :P
Nam :D Eplekake er sååå godt!!

Godt mulig det tar seg opp etter jul, selvom jeg synes det har vært stille en stund :p
Jeg glemmer hele tiden å sjekke skravletråden, men nå har jeg endelig skrever noe der :) Må bli litt flinkere til å skrive og ikke bare lese ;)

Nam :D Eplekake er sååå godt!!
Jeg vet! Vi har en hel kasse med epler på altanen og baker for harde livet :P Klarer ikke å spise alle, for mannen liker dem ikke, så da må jeg ta alle selv.

Jeg glemmer hele tiden å sjekke skravletråden, men nå har jeg endelig skrever noe der :) Må bli litt flinkere til å skrive og ikke bare lese ;)
Ja, jeg er overhode ikke flink selv så må skjerpe meg litt :p

Jeg vet! Vi har en hel kasse med epler på altanen og baker for harde livet :P Klarer ikke å spise alle, for mannen liker dem ikke, så da må jeg ta alle selv.
Da kan du jo lage eplemos? Eller syltetøy :D Epler er også veldig godt delt opp med kanel og sukker over og en liten tur i ovnen :)

Da kan du jo lage eplemos? Eller syltetøy :D Epler er også veldig godt delt opp med kanel og sukker over og en liten tur i ovnen :)
Må man ikke ha et slags apperat for å lage mos? Syltetøy kan jeg i alle fall klare!

Selv har jeg vært lite aktiv lenge men har i det siste begynt å bli litt mer aktiv igjen... Det er mye og gjøre om dagen og tiden min går til andre ting enn å surfe på nett :-) Blir vel bare slik dessverre, men skal forsøke å henge med så godt jeg kan.
Vet av erfaring at det fort blir stille her når de små kommer og, da har vi masse annet å tenke på :-)

Ja, det er stille uten tvil! :) Det har det vært en stund! Men det blir det vel gjerne når man lager grupper på facebook vil jeg tro!

Back
Topp