Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam Eplekake er sååå godt!!Sånn bare for å trekke opp aktiviteten, kan jeg meddele at jeg har bakt eplekake i kveld, og har allerede spist 1/4 av den. Blir nok enda flere stykker utover kvelden
Jeg glemmer hele tiden å sjekke skravletråden, men nå har jeg endelig skrever noe der Må bli litt flinkere til å skrive og ikke bare leseGodt mulig det tar seg opp etter jul, selvom jeg synes det har vært stille en stund
Jeg vet! Vi har en hel kasse med epler på altanen og baker for harde livet Klarer ikke å spise alle, for mannen liker dem ikke, så da må jeg ta alle selv.Nam Eplekake er sååå godt!!
Ja, jeg er overhode ikke flink selv så må skjerpe meg littJeg glemmer hele tiden å sjekke skravletråden, men nå har jeg endelig skrever noe der Må bli litt flinkere til å skrive og ikke bare lese
Da kan du jo lage eplemos? Eller syltetøy Epler er også veldig godt delt opp med kanel og sukker over og en liten tur i ovnenJeg vet! Vi har en hel kasse med epler på altanen og baker for harde livet Klarer ikke å spise alle, for mannen liker dem ikke, så da må jeg ta alle selv.
Må man ikke ha et slags apperat for å lage mos? Syltetøy kan jeg i alle fall klare!Da kan du jo lage eplemos? Eller syltetøy Epler er også veldig godt delt opp med kanel og sukker over og en liten tur i ovnen
Åh! Nå fristet du meg helt sykt. YummiiiiiSånn bare for å trekke opp aktiviteten, kan jeg meddele at jeg har bakt eplekake i kveld, og har allerede spist 1/4 av den. Blir nok enda flere stykker utover kvelden
Jeg håper det. Er førstegangs og får masse tips fra andre her inne. Kjekt det er aktivt da jaGodt mulig det tar seg opp etter jul, selvom jeg synes det har vært stille en stund