Lite aktivitet her...:(

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Ikke mange av oss igjen her...
Men,over til noe annet... Spiser barna deres alt fra gulvet? Hver minste smule? Lurer på når han slutter....
Jeg er flink til å støvsuge og vaske gulv,men det er verre når vi er på besøk hos andre.. Må følge med hele tiden,så han ikke finner noe farlig som steiner,plastikkbiter etc....

Blir helt stresset av dette her................

Hehe, nei ikke ennå, han liker å gi det til oss så vi kan fortelle han hvor flink han er :) men han går ofte og forsyner seg av smulene på tripptrappstolen sin, mistenker at han hamstrer mat der jeg :)

Haha, ikke bra :) Er så redd for at han skal finne noe farlig eller store biter.... Kanskje jeg er litt hysterisk :)

Ja er blitt lite aktivitet her, selv så er jeg i jobb og fulltids student, så blir travle dager å glemmer fort å sjekke babyverden her :-) Min gutt er ikke så intressert i smuler å slikt på gulvet, men er veldig glad i å gå under tripptrapp stolen å spise alt han finner der etter han har inntatt et herremåltid ;-) hehe!

Hehe,sikkert søt under stolen sin :) heldig du er ,som slipper alt det andre :)
Hvordantrives du som student og i arbeidslivet igjen ? :D

Nei, ikke så ille, er hun nysgjerrig nok på det hun plukker opp fra bakken/gulvet, så havner det i munn. Så må passe på:)
Og som de andre her er hun kjapp under stolen sin og spiser litt etter hvert måltid...

Her plukker han alt opp av gulvet og skal gi til meg! hehe ;) Men han putter mye i munnen også, men som regel bare brødbiter og rosiner hehe ;)

Jeg stortrives :-) er så gøy å være igang igjen, men merker nå hvor tungt det er å være student når man har sykt barn, hehe :-)

Nå har jeg startet første uka mi på jobb. Ganske greit med litt alenetid ;) og veeeeldig kjekt å komme hjem :)Barnehagen går kjempefint, pjoh! Lillegutt hos oss tar smårusk på gulvet, kommer å viser det til meg, smiler lurt, snur seg og kryper fort og ler!! Så kommer jeg etter ham, tar fra ham smårusket med litt kjemping, så hylskriker han... gang på gang :cool:

Håper det blir en liten til om ikke så alt for lenge :rolleyes:

Han spiser jo på ting han finner på gulvet... men vi har jo ikke noe liggende der. Ramler det mat på gulvet er ofte bikkja raskere enn han gitt. Og ellers er alt av farlig saker pakket bort da eldste var liten. Om han spiser en papirbit dør han ikke av det... første faste føden til eldste var deler av en tørkerull(innerste pappen). Plast og søppel kaster vi jo, støvsuger bare en gang i uka vel. Men det er sjeldent noe rundt her han kan bli kvalt av. Og jeg har jo et øye på han hele tiden.... så rydder ikke bort alt, men passer heller på han. Han kan ikke overlates til seg selv et sekund.
Han tar ting og dæljer til storesøster, river ho over ende, klatrer på oppvaskmaskinen/hyller osv osv. Det går ei kule varmt og papir, støv eller matrester på gulvet er IKKE det som bekymrer meg om dagen :P.

Er sjeldent på besøk hos folk som ikke har barnesikret hus... det orker jeg virkelig virkelig ikke :P

Nei,fryktelig slitsomt å være i hjem der der er ting på gulvet og ikke barnesikret på noen måte....
Her i hjemmet går det greit,kun utenforjeg tenkte på :)
Nå klatrer han oppi sofaen,på stoler og over alt..... Mye å følge med på hehe :D

Back
Topp