Lite aktivitet her i dag...

tinejento

Elsker forumet
Er det fordi alle er ute og nyter godværet eller????[:D][:D]

Ja det er det sikkert...

Skulle ikke vært  her jeg heller, burde ha pakka, men jeg klarer ikke... er absolutt ikke gangbar i dag så gubben må pakke for meg når han kommer hjem fra jobb... Typisk det at bekkenet skal klikke helt når jeg skal reise i dag...

Er her jeg, er ikke så flink til å gå ut i sola.

sitter planta foran skjermen her værtfall...har lyst til  begynne å rydde i hagen nå, men bekkenet tillater ikke det, da blir jeg bare sur av å ikke få gjort det jeg vil...[:@][:'(] så da prater jeg heller med dere jenter, enn å sprenge meg selv, får bare svi for det til kvelden allikevel..

helt enig, det er no dritt!![:@] tar liksom fra en litt avgleden v å være gravid syns jeg,,,.....dårlig gjort... ser bare for meg hvordan 17 mai blir...[:'(] må jo liksom til byen å se da, for barnas skyld, og så har jeg alltid syns 17 mai er moro selv oxo! skulle faen meg hatt en rullestol....hehe

ORIGINAL: Pastella

Ja det er det sikkert...

Skulle ikke vært  her jeg heller, burde ha pakka, men jeg klarer ikke... er absolutt ikke gangbar i dag så gubben må pakke for meg når han kommer hjem fra jobb... Typisk det at bekkenet skal klikke helt når jeg skal reise i dag...

Huff..-typisk det altså!!!!![:@]
Får bare håpe at det bedrer seg utover dagen da.. vet hvordan du har det..[8|]

ORIGINAL: lenis

helt enig, det er no dritt!![:@] tar liksom fra en litt avgleden v å være gravid syns jeg,,,.....dårlig gjort... ser bare for meg hvordan 17 mai blir...[:'(] må jo liksom til byen å se da, for barnas skyld, og så har jeg alltid syns 17 mai er moro selv oxo! skulle faen meg hatt en rullestol....hehe

Sånn tenker jeg også!!!![:@][:@]
Har heldigvis et par krykker[;)] Må jo få med meg livet og grille litt! (med mindre det regner o.l da...)

ORIGINAL: MsMarte

jeg er både her og der! [:D]

Har nettopp vært på byggsenteret her å forhørt meg om priser på div ting sambo skal bruke når han pusser opp..

Om ikke jeg gjør det blir det aldri pussa opp![:'(] Men nå har ikke han så mye valg lenger![:D][:D]

Hehe..-er ikke så dum du Marte[;)][:D]

Haha, uff- signerer denne jeg![8D]

hahaha!!!

Tipper mannen din er litt små lei da ja... hehe.. ser han for meg:

[:D]

det er jo bare å låne en det vel?[8D]
vurderer det STERKT!!!!!!!!![:D][:D]

ORIGINAL: tinejento

hahaha!!!

Tipper mannen din er litt små lei da ja... hehe.. ser han for meg:

[:D]

Er ikke bare smålei, heller DRITTLEI mase mitt om oppussing [:D] Får ikke pussa opp kjelleren til kjellerstue heller, siden da har han ikke noen plass å gjøre av verktøye sitt[:'(] Så etter ene bade må jeg lokke ham med garasje slik at kjellerstuen kan bli renska klar til oppussing[:D]

Uansett så sblir det hans kjeller, siden han skal få seg biljardbor å barkrok der, så han har ingen grunn til å klage egentlig[:D][:D]

Nei, da har han ingenting å klage over nei!!! [:D][;)]
hehe..

Han kan jo ha verktøyet i den nye garasjen??[:D][:D][8D]

Hehe..[:D][;)]

Du har planene klare![8D] Godt det!!![:D][:D]

You go girl!!!! 

ja å nta vere menst me har d[:D]

Ja i dag har jeg vært på besøk hos en arbeidkollega som venter tvillinger, så dukket det opp 2 til vi jobber med. 4 gravide rundt matbordet [:D] vi er tilsammen 8 gravide på jobb men vi 4 har barn på samme alder fra før[;)]
Så har jeg vært på coop og plantasjen og biltema. trenger ikke bruke mere penger nå[;)]

Oi...-vert effektiv idag du da!!?!![:D]
Godt det er noen som får gjort noe også!![;)]
Har bare vert her idag jeg[8D]

ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai

Haha, uff- signerer denne jeg![8D]

Signerer her og.. Blir så lei av å ha vondt dag ut og inn! Men snart er vi ferdige med denne vaggingen!! [:D]

Back
Topp