Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pastella
Ja det er det sikkert...
Skulle ikke vært her jeg heller, burde ha pakka, men jeg klarer ikke... er absolutt ikke gangbar i dag så gubben må pakke for meg når han kommer hjem fra jobb... Typisk det at bekkenet skal klikke helt når jeg skal reise i dag...
ORIGINAL: lenis
helt enig, det er no dritt!![:@] tar liksom fra en litt avgleden v å være gravid syns jeg,,,.....dårlig gjort... ser bare for meg hvordan 17 mai blir...[:'(] må jo liksom til byen å se da, for barnas skyld, og så har jeg alltid syns 17 mai er moro selv oxo! skulle faen meg hatt en rullestol....hehe
ORIGINAL: MsMarte
jeg er både her og der! [:D]
Har nettopp vært på byggsenteret her å forhørt meg om priser på div ting sambo skal bruke når han pusser opp..
Om ikke jeg gjør det blir det aldri pussa opp![:'(] Men nå har ikke han så mye valg lenger![:D][:D]
ORIGINAL: lenis
helt enig, det er no dritt!![:@] tar liksom fra en litt avgleden v å være gravid syns jeg,,,.....dårlig gjort... ser bare for meg hvordan 17 mai blir...[:'(] må jo liksom til byen å se da, for barnas skyld, og så har jeg alltid syns 17 mai er moro selv oxo! skulle faen meg hatt en rullestol....hehe
ORIGINAL: MsMarte
ORIGINAL: tinejento
hahaha!!!
Tipper mannen din er litt små lei da ja... hehe.. ser han for meg:
[:D]
Er ikke bare smålei, heller DRITTLEI mase mitt om oppussing [:D] Får ikke pussa opp kjelleren til kjellerstue heller, siden da har han ikke noen plass å gjøre av verktøye sitt[:'(] Så etter ene bade må jeg lokke ham med garasje slik at kjellerstuen kan bli renska klar til oppussing[:D]
Uansett så sblir det hans kjeller, siden han skal få seg biljardbor å barkrok der, så han har ingen grunn til å klage egentlig[:D][:D]
ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai
Haha, uff- signerer denne jeg![8D]ORIGINAL: lenis