lite action :P

nr2imars2013

Betatt av forumet

synes det er så lite action her enda :P er utålmodig jeg gitt :) Er hjemme i permisjon med lille mor fortsatt så nå når hun sover ligger jeg på sofaen og kjenner på kvalmen som kommer veltende innimellom..

hva driver dere med i dag???

 
hehe! ja, men det blir nok bare mer og mer etterhvert :)
jeg hadde jobbhelg nå, så da har jeg fri i dag :D deeeilig!!! vasker litt klær, rydder litt og slapper av!
også søker jeg meg gal etter ting på nettet:P
fant en driiit kul tskjorte på spread-shirt, men den blir så dyr med tolla! også er det litt veldig tidlig å bestille enda :P
selv om jeg nettop bestillte en på ellos! haha! den var jo så søøøt

se daa
 

den var kanonfin!! Sånn skal jeg kjøpe.. senere :P har masse mammaklær liggende fra i fjor men det er jo bare sommerklær :P hahah :) Så må nok kjøpe masse nytt utover høsten og vinteren :)

Nå håper jeg mini våkner snart så vi kan gå en tur med hundene før vi skal dra på besøk til pappsen hennes :) Han er på jobb, men siden de ikke er så langt unna denne gangen stikker vi innom en tur så det ikke er så lang tid mellom hver gang hun ser han :) Om en uke kommer han hjem og det skal bli godt! :)

 
Jeg måtte også se på den t skjorta, og den var jo kjempeskjønn. Jeg vil å ha en slik. :) Forrige gang skjulte jeg magen og graviditeten så mye, så denne gang skal jeg strutte fra første tegn til babymage. :) Jeg har allerede bestilt ett par mamma-gensere fra mamalicous, helt enkle stripete, men da blir det lettere å pynte de litt opp. :) Nå skal mini sove dagduppen sin, og jeg skal lage meg lunsj. Idag står det foccacia med feta og skinke på menyen. Nam nam. ;) Resten av dagen går til å være hjemme, rydde litt, og brette tøy, og kanskje ordne litt på rommet oppe som Theodor snart skal flytte inn på, når ho mor begynner å få lyst til litt redebygging. ;) Også blir det bondeomelett og hvitløksbrød til middag for meg og guttungen, siden pappa'n jobber overtid. (også er det så greit å få brukt opp litt rester) ;)
 
jeg sjulte også magen sist gang! angrer skikkelig på det!! denne gangen skal jeg nyyyyte det og strutte som en struts :P haha!

hva er bondeomlett?? hørtes godt ut!
 
hvorfor gjemte dere magen?? jeg gikk ikke en dag uten stram topp :P haha :) Elsket å kunne slippe magen løs og slippe å holde den inne :) gleder meg til jeg kan gjøre det igjen :P
 


TulleHøna skrev:
jeg sjulte også magen sist gang! angrer skikkelig på det!! denne gangen skal jeg nyyyyte det og strutte som en struts :P haha!

hva er bondeomlett?? hørtes godt ut!



Bondeomelett er potetbiter som er kokte som jeg deler opp i småbiter, har i en ildfast form, og idag blir det ei grillpølse og en kotelett i biter sammen med potetene, så lager jeg ei litt stor omelett røre, heller over og rører rundt. Så tar jeg alu-folie over og har i ovnen på 220 grader til alt egget er stivna. Obs obs, hever en del så må bruke en stor nok form. Dette er kjempegodt, og litt mer "mat" enn enkel omelett som jeg syns fort kan bli litt mektig å spise. :) Kanskje ikke verdens best forklart, men du skjønte det kanskje for det. :) Jeg syntes liksom det var så flaut forrige gang, også fikk jeg ikke slik kulemage, den ble bare "fyldig", så under tunikaen og div så syntes det nesten ikke før helt mot slutten.
 


nr2imars2013 skrev:
hvorfor gjemte dere magen?? jeg gikk ikke en dag uten stram topp :P haha :) Elsket å kunne slippe magen løs og slippe å holde den inne :) gleder meg til jeg kan gjøre det igjen :P


jeg syns det var litt flaut.. det var ikke planlagt, jeg hadde masse plager, følte jeg var ung og at folk kikka. også følte jeg meg bare feit! skikkelig teit!
 
Jeg struttet fra første stund forrige gang! Koste meg stort med magen... Siste måneden kunne jeg ikke vise magen nok;) Fikk mage så tidlig og jeg er vant til å alltid gå i trange klær så det var nesten umulig å ikke vise til alle;)

Denne gangen skal jeg bruke litt mer penger på pene mammaklær... Kjøpte nesten ingenting sist for jeg hadde mye som passet hele veien, men bodde litt for mye i tights;)


I dag har jeg "tjent" 800 på å selge en lekegrind vi aldri brukte (vi skal flytte nå så da kjøper vi nytt utstyr i Spania til neste). Så har jeg lagt ut flere ting for salg å gis bort:) Elsker å bli kvitt ting!!!:D Hihi skal selge unna alt vi har av møbler og acc for vi gidder ikke lagre så mye;)
 
blir nok mer action etter hvert som folk begynner å teste positivt :D å jeg SKAL være en av de!!! :p ferdig snakka liksom :D 
 
Da har jeg ihvertfall fått bestilt time hos lege (spesialist i fødselshjelp og gynekologi). Skal dit neste onsdag, kunne egentlig fått time allerede i morgen, men er på ferie.
Håper det blir noe av denne spiren, men kjenner jeg er litt redd for at det skal være noe galt. Er jo en viss fare for spontanabort når man har spiral.

Ellers kommer jeg nok til å bruke noen av de gravidklærne jeg hadde sist, men har jo en del sommertøy. Lurer på hvordan det skal gå med vinterjakke, og om det er pes å få på seg vintersko :P
 


Minismurfen skrev:
Da har jeg ihvertfall fått bestilt time hos lege (spesialist i fødselshjelp og gynekologi). Skal dit neste onsdag, kunne egentlig fått time allerede i morgen, men er på ferie.
Håper det blir noe av denne spiren, men kjenner jeg er litt redd for at det skal være noe galt. Er jo en viss fare for spontanabort når man har spiral.

Ellers kommer jeg nok til å bruke noen av de gravidklærne jeg hadde sist, men har jo en del sommertøy. Lurer på hvordan det skal gå med vinterjakke, og om det er pes å få på seg vintersko :P



Uff ja, vintersko, du sier noe. Forrige gang hadde jeg termin i mai, men da gikk det greit. Hadde mye vann i bena siste to mnd, men da kunne jeg gå i joggesko. Nå blir det kanskje litt værre.... Ja ja, får vente å se.... Satse på å få tak i noen svære, som er lette å stikke foten i. ;);) Så spennende med første legetimen da, jeg vil få bestilt snart jeg å, men jeg skal bare være hos jordmora i kommunen. Ho er så herlig så har gleda meg til å kunne besøke ho siden guttungen ble født. :) Spiren din blir her denne gang, det krysser vi fingrene for alle sammen!
 
Det har jeg også tenkt den siste uka :P Men sånn er det når man er en av de første som dukker opp i termin forumet :) Tror nok det blir mere her etterhvert. Jeg er i hvert fall er skikkelig skravlehøne ;-D

I dag har jeg vært på jobb. Når man kommer derfra går det i et med middag og legging av barn like etter det. I dag kom jeg faktisk hjem til ferdig laget lapskaus. Mannen min slo på stortromma i dag :-) Utrolig deilig å slippe og stresse med matlaging :)
 


*Belle* skrev:
Det har jeg også tenkt den siste uka :P Men sånn er det når man er en av de første som dukker opp i termin forumet :) Tror nok det blir mere her etterhvert. Jeg er i hvert fall er skikkelig skravlehøne ;-D

I dag har jeg vært på jobb. Når man kommer derfra går det i et med middag og legging av barn like etter det. I dag kom jeg faktisk hjem til ferdig laget lapskaus. Mannen min slo på stortromma i dag :-) Utrolig deilig å slippe og stresse med matlaging :)



Jeg kjenner til det ettermiddagsrushet, men det går jo som regel greit. ;) Men du var kjempeheldig idag da, ferdig middag og hele pakka. Det må nytes de få ganger det skjer. :)
 
Har vært på jobb idag, og kom hjem til verdens sureste mann. Gubben og junior har tatt sommerferie, og han hadde visst ikke vært så snill i dag... Men guttungen er jo stort sett blid som en sol, så da tåler ikke gubben littegranne surking før han blir lei... Så det var ikke så trivelig å komme hjem til. Men det har kommet seg utover kvelden, og nå er de venner igjen ;)

Blir nok mer action her inne etterhvert vi blir fler, og etter fellesferien. Jeg drar i bryllup på fredag så på ferie på mandag, så da blir det nok ikke så mye innpå her. Men må jo titte innom! ;)
 
Skravlehøne her og emoticon  kan ha en lei tendens til å lage tråd etter tråd etter tråd
 

Da kan vi jo lage oss en skravletråd :) Jeg også er en skravlehøne :) 

Jeg sleit max med sko i fjor! gikk kun i sånne som man bare tråkker nedi og de ble kjempe utvidet :P passer ikke i år liksom :P klarte ikke å bøyene med så jeg fikk på meg sko :P så jeg gruer meg til vinteren ja..

 
Skulle akkurat til å si at en skravletråd er tingen! :) Er hygglig å kunne snakke om alt mellom himmel og jord :)
 
blir sikkert mer action her etterhvert. Er jo litt abstrakt og uviss fase det her... går bare og teller dager og håper at alt går bra. Slapper mer av etter å ha sett et dunkende hjerte på skjermen :) Heldigvis har legen min ultralydapparat så får tatt en sniktitt på hver kontroll

Jeg har vært på jobb i dag, laget middag, vært og handlet og lagt lillegutt. etter det ble det rydding i hagen. Nå er det kveldsmat :)

Ha en fin kveld!
 
Back
Topp