Litago = Sprett?

maltesers

Forumet er livet
Er Sprett den nye Litago? Skulle kjøpe Litago men de hadde jo bare det andre slaget. Kjøpte det, men det smaker jo ikke det samme.

Tatt vekk friskus og erstatta den med pappjuice også, da vet jeg om ei som blir skuffa her i huset iallfall 

Hvorfor skal de alltid bytte ut populære ting tro?

Ja dem måtte vel lage noe uten de e-stoffene da, siden safari er uten e...
Bhg til størstemann fikk massevis av litago yoghurter.

2 gutter som ble fryklig skuffet her.. Litago yoghurtene var jo laktosefrie! Så nå kan de ikke spise yoghurt heller..

Line og mars snuppe skrev:

Tatt vekk friskus og erstatta den med pappjuice også, da vet jeg om ei som blir skuffa her i huset iallfall 

what????
Det er det eneste Tobias liker av juice, saft, brus-produkter...

*Rebella* skrev:
2 gutter som ble fryklig skuffet her.. Litago yoghurtene var jo laktosefrie! Så nå kan de ikke spise yoghurt heller..

Stor sorg her også på grunn av laktosen. Sendte mail til Tine, men de driter tydeligvis i kundene sine... Ba oss bruke Biolaflaskene i stedet. De smaker fy og har nesten samme kilospris som gull.

Og siden Tine driter i meg driter jeg i Tine og har gått over til q meieriene og svenskehandel i stedet! Og det vil jeg gjerne oppfordre flere til å gjøre :-)

Den sprett yoghurten, inneholder den mye sukker?
Og er det sånn at barn fra 1år kan spise alle variantene, eller er det kun enkelte typer som passer til så små?

Dollface skrev:

Line og mars snuppe skrev:

what????
Det er det eneste Tobias liker av juice, saft, brus-produkter...

sign.

kjenner jeg er glad for at jeg ikke henger meg oppi det der... synes det er gøy med nye "typer" og tviler på at mine barn lider noen nød..

Obs har tilbud på Litago-yoghurt, 8-pk også...

DenicaD skrev:
kjenner jeg er glad for at jeg ikke henger meg oppi det der... synes det er gøy med nye "typer" og tviler på at mine barn lider noen nød..

DenicaD skrev:

Hadde ikke gjort meg noe heller, om det ikke var for at litago var den eneste youghurten på markedet som var laktoseredusert. Siden mine barn blir veldig dårlige av laktose betyr dette da at de ikke kan spise youghurt i det hele tatt lenger.

Muskatt skrev:

DenicaD skrev:

Hadde ikke gjort meg noe heller, om det ikke var for at litago var den eneste youghurten på markedet som var laktoseredusert. Siden mine barn blir veldig dårlige av laktose betyr dette da at de ikke kan spise youghurt i det hele tatt lenger.

de kan jo spise soya-yoghurt

Bizarre skrev:
Den sprett yoghurten, inneholder den mye sukker?
Og er det sånn at barn fra 1år kan spise alle variantene, eller er det kun enkelte typer som passer til så små?

Har ikke sjekket innhold enda.. for vår jente er så stor.
Men de hadde både Sprett mini og vanlig sprett på Rimi her iallefall. Les på Sprett mini :)

Safari og Sprett er rimelig like i innholdet, inneholder ingen estoffer, og begge inneholder "kun" 6% sukker.   Eneste forskjellen er at Safari inneholder Maisstivelse, og Sprett inneholder risstivelse.  Så vi har gått over til sprett, da jeg blir VELDIG dårlig av maisstivelse.

Back
Topp