Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt vekk friskus og erstatta den med pappjuice også, da vet jeg om ei som blir skuffa her i huset iallfall ![]()
Hvorfor skal de alltid bytte ut populære ting tro?
2 gutter som ble fryklig skuffet her.. Litago yoghurtene var jo laktosefrie! Så nå kan de ikke spise yoghurt heller..*Rebella* skrev:
Dollface skrev:
Line og mars snuppe skrev:Tatt vekk friskus og erstatta den med pappjuice også, da vet jeg om ei som blir skuffa her i huset iallfall
Hvorfor skal de alltid bytte ut populære ting tro?
what????
Det er det eneste Tobias liker av juice, saft, brus-produkter...
kjenner jeg er glad for at jeg ikke henger meg oppi det der... synes det er gøy med nye "typer" og tviler på at mine barn lider noen nød..DenicaD skrev:
kjenner jeg er glad for at jeg ikke henger meg oppi det der... synes det er gøy med nye "typer" og tviler på at mine barn lider noen nød..DenicaD skrev:
Muskatt skrev:
Hadde ikke gjort meg noe heller, om det ikke var for at litago var den eneste youghurten på markedet som var laktoseredusert. Siden mine barn blir veldig dårlige av laktose betyr dette da at de ikke kan spise youghurt i det hele tatt lenger.
Den sprett yoghurten, inneholder den mye sukker?Bizarre skrev:
Og er det sånn at barn fra 1år kan spise alle variantene, eller er det kun enkelte typer som passer til så små?