Lister..

misi

Flørter med forumet
..meg stille inn her jeg :) Har vært prøver i over to år, og etter første ICSI-forsøk fikk jeg også første positive test! Synes egentlig det hele er fryktelig skummelt! Er så redd for at noe skal gå galt.. Har sikkert sammenheng med den lange prøvetiden! Eller noe.. Håper på å være her inne i åtte herlige måneder sammen med dere :)

Da hvisker jeg gratulerer jeg ;-) Velkommen så mye! Krysser fingrene for mai-spirene våre <3>

Gratulerer. Lang vei her også, så alt er skummelt. 

Vi får holde oss sterke sammen. emoticon

Takk :) Ja, merkelig det der.. At det skal føles så skummelt! Det har liksom hele tiden vært den positive testen som har vært målet.. Så nå er alt ukjent og skremmende! Men selvfølgelig også helt fantastisk ;)

misi skrev:
Takk :) Ja, merkelig det der.. At det skal føles så skummelt! Det har liksom hele tiden vært den positive testen som har vært målet.. Så nå er alt ukjent og skremmende! Men selvfølgelig også helt fantastisk ;)

Jeg har et svangerskap bak meg fra før, men jeg føler meg akkurat like hysterisk og "ny" som da jeg var gravid sist. Tror jeg har fortrengt alt. Det er fantastisk. Fantastisk og skummelt!

Gratulerer så mye og velkommen hit! Nyt tiden framover:)

Back
Topp