Lister og sniker

bakemamma

Elsker forumet
Lister meg stille inn hit.. Vil enda ikke sette meg opp på noen lister, mest fordi jeg er livredd denne gangen.
Er ikke så lenge siden SA nr. 2, faktisk bare to sykluser siden....

Det er ganske tidlig, men nok en gang stemte mistanken min. Nå håper vi at alle gode ting er tre.
Når jeg føler meg litt tryggere skal jeg skrive meg opp på det som er av lister her ;-)

håper dere lykkes denne gangen :) Gratulerer og velkommen hit!

Denne gangen skal det gå bra!! Gratulerer med spire og velkoommen til aprilforumet!:)

Gratulerer og velkommen!

Takk alle sammen :-)
Håper virkelig jeg får bli hos dere en lang stund fremover :-)

Gratulerer! Må si at jeg føler med deg, jeg har selv mistet to ganger
(mai & juli 2011, 5-6 uker på vei) veldig tidlig begge gangene, men fortsatt like sårt. Henger meg på den om at alle gode ting er tre <3 <3 <3

Gratulerer og velkommen :)

Nå har jeg fått time hos jordmor allerede neste uke.. Vil da være ca. 5+5.
Så får vi se hva som kommer fram i løpet av den samtalen. Så nå er målet mitt å klare oss til da :-)

Gratulerer og velkommen! Krysser fingre og tær for at den sitter i 9 måneder denne gangen :)

Takk, takk :-) Krysser fingre for 9 måneder jeg også :-)

Og jippijaja.... Nå har halsbrann meldt sin ankomst... Drikker vann så jeg omtrent sitter på do konstant her.

Noen tips mot halsbrann?

Jeg var avhengig av Gaviscon sist. Virker som noen har litt kort virkning av det, men for meg funket det supert ;-)

I morra skal vi til jordmor, og forhåpentligvis bestiller vi time for tidlig UL.
Har vært med familie i nesten en uke nå, og ingen har fått mistanke. Ikke en gang da jeg sa til faren min at vi måtte reise hjem i dag, for jeg hadde time hos jordmor. Han skjønte faktisk ikke tegninga. (heldigvis)
Vi kaller nå spira for fifty-fifty. For det er så stor sjangse for at det går bra denne gang. Ikke minst så er det også prosent for kjønn ;-)

Av symptomer så langt, er det halsbrann av og til, litt småkvalm av og til, og sinnsykt ømme brystvorter. Ja, også knallsterke tester da ;-)

Alle gode ting ser ut til å være tre for meg hver gang..så det går jeg for ,med deg ogJeg har enda noen uker igjen før jeg roer nervene litt.

Gratulerer :) krysser fingrene for at det går bra denne gangen :)

Takk alle sammen :-D
Håper jeg kan få være med dere ut tiden denne gangen :-)

Håper alt går fint for deg denne gang og gratulerer med verdens beste presang

Back
Topp