Lister meg veldig forsiktig inn her..

Håper det er en terminspire hos oss begge to:Heartred synes tiden har gått greit frem til nå, jeg bestilte ikke tul før på mandag denne uken så har ikke gått å venta så lenge på den timen. Plutselig er det din tur :love7
Jada, det er jo bare 3 uker til TUL! Ikke lenger enn sommerferien og den fløy avgårde, så da kan disse ukene gjøre det samme :rolleyes:
Når har du time?
 
Åh, gratulerer❤️ Jeg er gammel traver på assistert og fikk sønnen min med prøverør! Nå satt spiren på egenhånd overraskende nok! Så nydelig at du ble gravid på spray!! Håper det er en stayer denne gangen❤️
 
Jada, det er jo bare 3 uker til TUL! Ikke lenger enn sommerferien og den fløy avgårde, så da kan disse ukene gjøre det samme :rolleyes:
Når har du time?
Går fort de ukene, har du bestilt tid? Jeg har time på onsdag :rolleyes: gyn hadde ikke tid før slutten av mnd så ble til en annen istedet. Så skal jeg til gyn i slutten av mnd for ny tul :p
 
Åh, gratulerer❤️ Jeg er gammel traver på assistert og fikk sønnen min med prøverør! Nå satt spiren på egenhånd overraskende nok! Så nydelig at du ble gravid på spray!! Håper det er en stayer denne gangen❤️
Takk, fine deg :Heartred
Jeg har fulgt din dagbok også, men kanskje ikke kommentert så mye :shy: Husker jeg ble så overrasket og glad på dine vegner når du plutselig fikk 3+ på testen din! Det er slik jeg håpet at jeg skulle oppdage at jeg var gravid når mensen uteble noen ganger, men det skjedde selvsagt aldri :hilarious:
Det håper jeg også! Her vil jeg være til april :smiley-angelic001
 
Går fort de ukene, har du bestilt tid? Jeg har time på onsdag :rolleyes: gyn hadde ikke tid før slutten av mnd så ble til en annen istedet. Så skal jeg til gyn i slutten av mnd for ny tul :p
Håper de fyker avgårde. Til nå har det går treeeeegt :hilarious:
Nei, jeg har ikke bestilt, men tar en gang ila uke 36 :)
Ååh, så utrolig spennende!! Det er jo øyestraks! Krysser armer og ben for deg og spiren din :Heartred
 
Håper de fyker avgårde. Til nå har det går treeeeegt :hilarious:
Nei, jeg har ikke bestilt, men tar en gang ila uke 36 :)
Ååh, så utrolig spennende!! Det er jo øyestraks! Krysser armer og ben for deg og spiren din :Heartred
Hehe ja tiden snegler seg vel som oftest avgårde når det er noe vi gleder oss til :p takk for kryssing, jeg har håp denne gangen :rolleyes:
 
Back
Topp