Lister meg veldig forsiktig inn her..

Mille32

Glad i forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
Jeg er egentlig i sjokk! Jeg har begynt på nesespray som nedregulering for IVF i september, men idag fikk jeg jammen positiv test! Jeg har hatt en mistanke om det, men aldri trodd det var sant!
Jeg er kun 9 dpo og har mistet to ganger før, så jeg er meget skeptisk til å slippe jubelen løs! Jeg får spare den en stund til! Håper så veldig dette blir en terminspire :Heartred
 
Gratulerer så mye og velkommen til oss :)
Krysser fingrene for at spiren sitter til mål !!
 
Jeg er egentlig i sjokk! Jeg har begynt på nesespray som nedregulering for IVF i september, men idag fikk jeg jammen positiv test! Jeg har hatt en mistanke om det, men aldri trodd det var sant!
Jeg er kun 9 dpo og har mistet to ganger før, så jeg er meget skeptisk til å slippe jubelen løs! Jeg får spare den en stund til! Håper så veldig dette blir en terminspire :Heartred
Neimen!!!! Nå ble jeg glad :Heartred vi er et par IVFere som ikke trengte ivf her inne :D
 
Neimen!!!! Nå ble jeg glad :Heartred vi er et par IVFere som ikke trengte ivf her inne :D
Ja, jeg følgte dagboken din på assistert og skrev at vi begge skulle klare det på de to forsøkene vi hadde igjen før uttak i uke 37 :hilarious: Jammen stemte det! Hadde ikke helt troa når jeg skrev det, men veeeeldig kjekt det ble slik :Heartred
 
Last edited:
Gratulere så masse ❤️
Gratulerer så mye og velkommen til oss :)
Krysser fingrene for at spiren sitter til mål !!
Gratulerer og velkommen! :D
Tusen takk alle :Heartred Det er så kjekt å være i termingruppe med så mange fine damer! Her skal vi være til mars/april :happy119
 
Gratulerer! :happy:
 
Ja, jeg følgte dagboken din på assistert og skrev at vi begge skulle klare det på de to forsøkene vi hadde igjen før uttak i uke 37 :hilarious: Jammen stemte det! Hadde ikke helt troa når jeg skrev det, men veeeeldig kjekt det ble slik :Heartred
Det er helt sykt at vi begge to har klart det :hilarious: Blir spennende fremover nå, jeg har tul på onsdag. Grugleder meg :rolleyes:
 
Det er helt sykt at vi begge to har klart det :hilarious: Blir spennende fremover nå, jeg har tul på onsdag. Grugleder meg :rolleyes:
Haha, ja! Ganske uvirkelig :p
Ååh, så spennende! Jeg har troa på at dette er din tur! Kjekt å være så langt på vei allerede..
Det føles fryktelig lenge til TUL for min del :oops:
 
Haha, ja! Ganske uvirkelig :p
Ååh, så spennende! Jeg har troa på at dette er din tur! Kjekt å være så langt på vei allerede..
Det føles fryktelig lenge til TUL for min del :oops:
Håper det er en terminspire hos oss begge to:Heartred synes tiden har gått greit frem til nå, jeg bestilte ikke tul før på mandag denne uken så har ikke gått å venta så lenge på den timen. Plutselig er det din tur :love7
 
Gratulerer så mye, krysser fingrene for at spiren sitter som støpt denne gangen :Heartbigred
 
Back
Topp