Lister meg ut av gruppen, takk for meg!

LykkeligRose

Glad i forumet
Da var det over for meg, nesten like før det virkelig begynte..

Var hos legen i dag og endte opp med å ikke ta blodprøve for å måle hcg engang, siden jeg selv har fått svake tester. Brun-utflod spotting har også gått over i blødning med ekle greier i. Brystene er ikke lenger ømme, og jeg føler meg generelt sett ikke gravid mer. Jeg ble bra 5+0, men mest sannsynlig har ikke spiren levd siste tiden, siden testene var så svake i går. Hormonene forsvinner jo ikke med en gang, selv om det likevel var veldig tidlig.

Så da håper jeg på å treffe blink på EL etter denne SA'en og at oddsen er på min side da :)

Lykke til for alle dere andre! Håper jeg ikke ser dere på prøvings-gruppen med det første :)

<3
 
Så trist :( Håper du blir fort gravid igjen, krysser fingra alt jeg kan for deg :) En god klem sendes <3 Og takk for lykkeønskninger <3
 
Æsj så trist. Kanskje fattig trøst, men bedre å miste så tidlig enn senere.. lykke til med prøvingen, håper den sitter fort igjen.
 
Glemte å si at jeg skal drikke en hel flaske vin, og prøve utnytte denne perioden til alt jeg ikke kan mens jeg er gravid. *prøver se det positive*
 
Forferdelig trist å lese! Jeg ønsker dere masse lykke til fremover :) håper du blir fort gravid igjen og at spiren holder seg på plass i hvertfall 8 måneder <3
 
Håper det! Takk takk :) <3 synes testene dine ser fine ut forresten! Ikke bekymre deg unødvendig:)

Nei jeg må prøve å slappe av litt, ingenting over enda, godt å høre at du syns de var fine :) Lykke til fremover <3
 
Glemte å si at jeg skal drikke en hel flaske vin, og prøve utnytte denne perioden til alt jeg ikke kan mens jeg er gravid. *prøver se det positive*
Akkurat det trøstet jeg meg litt med også da jeg mistet :) Masse lykke til videre, måtte spiren sitte fort!
 
Uff... masse lykke til videre. Håper spiren sitter fort for dere!:)
 
Glemte å si at jeg skal drikke en hel flaske vin, og prøve utnytte denne perioden til alt jeg ikke kan mens jeg er gravid. *prøver se det positive*

Lykke til videre og kos deg med en god vin. Her gjelder det å se det positive på det:)

Håper neste sitter kjapt!!
 
Back
Topp