Lister meg stille ut.. :)

Merethe

Flørter med forumet
Hadde små magesmerter på tirsdagskvelden og utover onsdagen, disse forsvant men på fredags ettermiddag begynte jeg å blø å natt til lørdag så mistet jeg..

Ble tatt godt i mot på sykehuset og fikk full utredning oppe på akutten siden jeg var så bekymra, hadde en hcg på kun 300 å da hun tok ultralyd fant hun verken fosteranlegg eller noenting, veldig hovne slimhinner og en positiv g-test men ut i fra hvor mye jeg blødde da hun tok ul så tror hun SA.. skal tilbake på mandag for en ny hcgprøve for å bekrefte eller avbekrefte så får ikke vite d sikkert før da..

vi skal prøve på nytt så snart jeg slutter å blø.. det er jo selvfølgelig bittert siden vi ønska denne spira så fryktelig, men sambo tar den nok verre enn meg ser det ut som.. da jeg fikk ul å svar på prøver så fikk jeg bekreftet det jeg har "vist" noen dager.. :) sambo håper fortsatt til mandag da vi får svar på ny hcgtest men jeg prøver å si til han at han må ikke forvente no eller få forhåpninger.. :)

Stakkars dere:( va ikke sånn det skulle gå..Lykke til videre..

Huff da... Høres ikke noe særlig ut :'( Trøsteklem

dette var trist å høre:(
Masse lykke til videre, håper og tror spiren sitter fort igjen:)

Så trist! Håper virkelig det går deres vei fremover! Godt dere bli tatt godt vare på :)

Kjedelig og trist når det ender slik :-( Håper spiren sitter super fort hos dere igjen. Masse lykke til :-)

Det var trist å høre! :( håper dere får en ny spire fort som klorer seg fast :) masse lykke til videre :)

Huff så trist :(

Så utrolig trist :( masse lykke til videre og du kommer raskt etter oss <3

Så trist :( :( :( Masse lykke til videre ♡

Tusen takk alle sammen :-) har skikkelig menssmerter og mye blødninger så kroppen ordner nok opp selv denne gangen, så da er det bare å prøve på nytt når jeg blir ferdig :-) da håper jeg at spira klorer seg fast! ♡

Trist å høre:( Flott at du fokuserer på det positive! Krysser fingrene for at den snart sitter igjen:)

Trist å høre:( Flott at du fokuserer på det positive! Krysser fingrene for at den snart sitter igjen:)

jeg var veldig redd og langt neddi kjelleren en stund, men det hjelper verken meg, sambo eller guttungen at jeg er deprimert, så prøver bare å tenke at det skjedde sikkert for en grunn og det er ingenting i veien for å prøve på nytt :) nå vet vi jo at vi er klare for å få barn! :)

God bedring og stor klem til deg og dine <3
Vet hvordan det er og det er ingen god opplevelse! Godt at du fokuserer på det positive, at dere er klare for barn! :)

Lykke til med videre prøving, måtte spira sitte godt og raskt snart igjen! :)

Så trist å høre :( Håper at det ordner seg for dere igjen snart!
:Heartbigred

Back
Topp