Lister meg stille inn

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Veeeeldig stille inn, selv om testen var sterkere idag så er jeg livredd! Vi har prøvd i 4 år, vært gjennom 3 inseminasjoner, 4 ivf uttak og en ivf klinikk som gav oss opp.... De mente jeg bare hadde dårlige egg.... Har en sønn på snart 6 år så ingen skjønte hvorfor det ikke skjedde igjen... Så nå bruker jeg progesteron støtte for å ikke miste.... Så lille venn klor deg fast til februar, du er så ønsket!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Last edited:
Ser dere?

Vedlegg

• 1401606865189.jpg
    1401606865189.jpg
    21,6 KB · Visninger: 50
Akkurat sånn ser mine tester også ut :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer. Lykke til, håper spiren holder seg inne

Gratulerer

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Off:/ føler med deg, brukte 5,5år og min lille satt på siste icsi forsøk. 3 uttak og 5 innsett. Lykketil:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så masse! Gleden må være ekstra stor nå!
Er det Crinone du bruker? Det er den jeg bruker.

Krysser fingre og håper håper og håper: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Åååå, så stas!!! Håper virkelig den klamrer seg fast helt til februar! (Ikke vanskelig å se noe på den testen!) :)

Veeeeldig stille inn, selv om testen var sterkere idag så er jeg livredd! Vi har prøvd i 4 år, vært gjennom 3 inseminasjoner, 4 ivf uttak og en ivf klinikk som gav oss opp.... De mente jeg bare hadde dårlige egg.... Har en sønn på snart 6 år så ingen skjønte hvorfor det ikke skjedde igjen... Så nå bruker jeg progesteron støtte for å ikke miste.... Så lille venn klor deg fast til februar, du er så ønsket!

<3

Back
Topp