Lister meg inn..

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Lister meg forsiktig inn her med en svak positiv test tatt på utvannet ettermiddagsurin.:wideyed:

meget uventet, litt skummelt, veldig glad og litt stresset!

dette blir unge nr. 3, etter en MA i uke 9 i August. <3 regner med frykten for nok en MA kommer til å sitte i en stund:(

noen andre her som har hatt MA/SA tidligere?

Vedlegg

• F2416DD9-1B4C-45C9-9755-78ED070498A5.jpeg
    F2416DD9-1B4C-45C9-9755-78ED070498A5.jpeg
    9 KB · Visninger: 58
Lister meg forsiktig inn her med en svak positiv test tatt på utvannet ettermiddagsurin.:wideyed:

dette blir unge nr. 3, etter en MA i uke 9 i August. <3 regner med frykten for nok en MA kommer til å sitte i en stund:(

Gratulerer! Det er flere i gruppen med sånn erfaring. Jeg hadde en MA i uke 11 i august. Håper spiren sitter løpet ut for oss begge❤️

Gratulerer!
Hadde to SA for et par år siden.
Krysser fingrene for at alt går bra denne gang :)

Gratulerer og velkommen! :happy:❤️
Skummelt mange som har opplevd både SA og MA. Har selv opplevd en MA i uke 10, og 2 SA etter det.

Gratulerer så mye!

Jeg hadde en SA i uke 6/7 (husker ikke helt, klarte å komme meg fort over det) før forrige svangerskap, og da jeg ble gravid igjen tre uker etterpå så gikk det svangerskapet helt fint.:Heartred

Gratulerer så mye!

Jeg hadde en SA i uke 6/7 (husker ikke helt, klarte å komme meg fort over det) før forrige svangerskap, og da jeg ble gravid igjen tre uker etterpå så gikk det svangerskapet helt fint.:Heartred
Så herlig å bli gravide så fort igjen ❤️ Vi måtte vente litt, men håper de holder hele løpet denne gangen:happy:

Gratulerer til deg ❤️ Jeg hadde en SA i juli, men håper og tror spiren sitter hele veien nå!

Back
Topp