Lister meg inn...

snippsnappsnuppa

Gift med forumet
Himmelbarn
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
...selv om jeg kanskje havner i mai etterhvert :dummy: fikk positiv digital i dag, 1-2 uker så er etter mine beregninger ca 4+2 i dag. Skrekkblandet fryd, nesten seks måneder etter at vi mistet gutten vår i uke 21. Bestiller legetime til uka, og så henger jeg her inne så lenge-tør ikke helt tro på det før jeg har vært og tatt blodprøve, men testene var temmelig tydelige.

...selv om jeg kanskje havner i mai etterhvert :dummy: fikk positiv digital i dag, 1-2 uker så er etter mine beregninger ca 4+2 i dag. Skrekkblandet fryd, nesten seks måneder etter at vi mistet gutten vår i uke 21. Bestiller legetime til uka, og så henger jeg her inne så lenge-tør ikke helt tro på det før jeg har vært og tatt blodprøve, men testene var temmelig tydelige.
Gratulerer!

Gratulerer så mye[emoji2] trist å lese om gutten din[emoji173]️ håper dette svangerskapet ender bedre [emoji177]

Fantastisk [emoji173]
Gratulerer så mye.
Denne gangen skal du komme i mål [emoji173]

Gratulere [emoji173]

Gratulerer så mye[emoji2] trist å lese om gutten din[emoji173]️ håper dette svangerskapet ender bedre [emoji177]

Tusen takk. Det håper jeg og. Det var heldigvis liten sjanse for å oppleve det samme igjen, og ikke arvelig.

Gratulerer så mye. Så trist å miste så sent [emoji173]. Håper det går bra denne gangen og at du får ekstra oppfølging. Vet de sier at alle førstegangsfødende går over tiden, men jeg fikk 4 dager før tiden med første, så selv om jeg har 27/28 April nå så blir jeg her ;).

Back
Topp